Bkno8220782
Andre møte med forumet
Jeg føler egentlig det et dumt spørsmål.. jeg har mitt første barn på syv uker, og har til nå bare tatt henne med inn til rommet når jeg har lagt meg, gjerne sent i 12-1tiden.. hun har i mellomtiden sovet for det meste på fanget mitt eller på babygymmen. Jeg har foreldre som gnager på hvorfor jeg ikke legger henne, men etter hva jeg har lest så er det enda tidlig å legge slike rutiner; at dette gjerne ikke fungerer før barnet er tre måneder..
Jeg lurer derfor på om det er forventet å legge barnet inn på rommet allerede nå til et viss klokkeslett? Vi samsover, så hun liker som oftest ikke å ligge alene. Ønsker gjerne at dere deler erfaringer på klokkeslett og hvordan dere gjorde det. For min del føler jeg ikke det er helt naturlig å legge henne alene inn på rommet allerede nå..
Jeg lurer derfor på om det er forventet å legge barnet inn på rommet allerede nå til et viss klokkeslett? Vi samsover, så hun liker som oftest ikke å ligge alene. Ønsker gjerne at dere deler erfaringer på klokkeslett og hvordan dere gjorde det. For min del føler jeg ikke det er helt naturlig å legge henne alene inn på rommet allerede nå..