Når skal man betale tilbake restskatt?

Kommer ikke inn igjen på altinn .. står sikkert der, men noen her som vet?

Vet ikke NÅR, men vet at man kan betale vekselsvis.

Betalingsfristen er 10. september mener jeg, for de som får oppgjøret nå. Men det påløper en del renter, så jo fortere du betaler, jo bedre er det. Det er oppgitt et kontonummer i selvangivelsen som du kan betale inn til.

Tror fristen for å unngå renter er i mai...

ORIGINAL: Blåveispiken

Okej :)
Men dette står sikkert greit forklart når det kommer i posten?

ORIGINAL: Prinsen og spiren

ORIGINAL: Blåveispiken

Okej :)
Men dette står sikkert greit forklart når det kommer i posten?

Det sto på bunn av siste arket på selvangivelsen ja.. har det ikke her.. så husker ikke om det var siste eller første mai...!

MEN det står jo ikke akkurat med store bokstaver... for de vil vel helst at du skal vente til å du en giro fra dem.. og de har fått renter i tillegg ;)

Jeg er nesten helt sikker på at fristen for å tilbakebetale uten å betale renter er 30. april[:)]
Men jeg kommer ikke inn på altinn, så skal ikke være påståelig

Men giroen er jo på selvangivelsen....var det hos meg ifjor iallefall..der stod det vel ikke noe frist.. men stod sikkert et annet sted.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Bare vent til du får giroen du.
Jeg betalte LEEEENGE før, sist gang, er 100% sikker. Så får jeg giro i posten noen måneder etter. Ringer de og sier jeg har betalt. Ok, da trengte de dokumentasjon på det. Okey, sier jeg. Fant ingen dokumentasjon, selv om jeg vet at den ble betalt! Vet om flere som opplevde det samme.
Som sakt, vent på giroen så slipper du å betale dobbelt.

Betalte du kontant?
jeg har hver gang jeg har fått baksmell betalt på kontonr som står på selvangivelsen og da har jeg ikke fått regning i posten.
Ene året betalte jeg inn alt på en gang og andre gang delte jeg det opp i flere runder.

Fristen for å betale, UTEN RENTER er 31.mai.. Betaler du etter dette må du også betale (ganske høye!) renter..

Back
Topp