mrs.g
Glad i forumet
Sist graviditet hadde jeg masse blødninger første trimester, og dro 4 ganger til privat ultralyd før uke 12 (brukte nesten opp feriebudsjettet på det). Denne gangen har jeg ikke hatt noen blødninger, men nå føles det litt rart å ikke vite om det er liv der inne. Jeg har lyst til å se et bankende hjerte, men vet ikke når jeg burde bestille time. Mannen min mener vi bør vente til uke 12, fordi man da kan se mest. Men vi skal reise med noen vennefamilier på fjelltur til en hytte uten mobildekning og uten veiforbindelse i slutten av juli (jeg er da 9+4). Jeg kjenner jeg hadde fått panikk om jeg plutselig skulle spontanabortert mens jeg var der oppe. Det jeg er mest redd for er at det er en MA som jeg får masse smerter og blødninger av sånn plutselig.
Så derfor har jeg litt lyst til å dra til TUL før vi drar på hytteturen. Hva tenker dere? Er det vits, eller burde jeg eller vente til uke 12? Vi tar oss bare råd til 1 ekstra UL denne gangen.
Så derfor har jeg litt lyst til å dra til TUL før vi drar på hytteturen. Hva tenker dere? Er det vits, eller burde jeg eller vente til uke 12? Vi tar oss bare råd til 1 ekstra UL denne gangen.