Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nav helst vil ha den litt nærmere perioden far skal ha. Vi fikk vår søknad for far returnert da vi søkte med eldste. Da søkte vi veldig tidligSenest 8 uker før min permisjon er ferdig
Man kan vel søke om utsettelse osv mens man er i fellesferien ja,
Tror nav helst vil ha den litt nærmere perioden far skal ha. Vi fikk vår søknad for far returnert da vi søkte med eldste. Da søkte vi veldig tidlig
Mobilappen var uenig i at jeg skulle kommentere uten å tagge vist. Det var i alle fall ikke planen å tagge innlegget ditt. Tenkte å legge ut min kommentar på innlegget, og ikke din kommentar, men det ville vist ikke appen gitt XDDet blir jo det da. Om jeg tar hele fellesperioden, så søker han 8 uker før den går ut. Om han skal ta den senere, må han uansett søke om utsettelse, så noe senere kan han ikke søke. 8 uker er behandlingstiden her.
Nettopp vært gjennom det da han nylig er ferdig med pappapermen med frøkna
Edit: Eller; de sier vel senest siste dagen om det er utsettelse mener jeg, men så lenge han skulle ha permisjonen med en gang, ville de ha den 8 uker før
Hva gjør deres partnere? Fylte ut min elektronisk i dag- og ser ut til at fellesperiode osv kan endres noe etterhvert (bortsett fra beslutningen om 100 vs 80% da)