M
Moderator Kristine
Guest
Dette bør du pakke i sykehusbagen: http://www.babyverden.no/Fodsel/Foedselsforberedelser/Hva-skal-jeg-ha-med-i-sykehusbagen/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!Har ikke tenkt på det enda, men burde kanskje vurdere det snart. Har mer enn en times kjøring til sykehuset
Her er det ett sykehus 15-20 minutter unna, men får ikke føde der pga overvektSamme her!
Her er:-et ett sykehus 15-20 minutter unna, men får ikke føde der pga overvekt
Så stresser litt metanke på fødsel!
Har ikke pakket enda, men skal få begynt snart 5 min til sykehuset og forje fødsel tok 26 timer
men ligger vell litt psykisk at det er godt å ha den pakket da er liksom "alt" klart og man skjønner at det er ikke lenge til fødsel :-D
Jeg skal kun pakke til hjemreisen for miniDet var den baggen ja den utsetter jeg hele tiden kommer nok til å pakke med rier men har skrevet pakkeliste da
hvor mye klær har dere med til mini? Bare til hjemreise eller til sykehuset og?
hvor mye klær har dere med til mini? Bare til hjemreise eller til sykehuset og?:)[/quote skrev:Har pakket ned litt til mini, men har ikke tenkt til å bli der så lenge, så satser på at det meste er med ubrukt hjem igjen!
Jeg fikk nettingtruse på sykehuset begge gangene...har kjøpt de fleste tingene som skal pakkes så jeg pakker bagen snart
tror jeg bare trenger nettingstruser som apoteket var utsolgt for.
Jeg fikk nettingtruse på sykehuset begge gangene...
Det står at jeg må ha det med på infoskrivet jeg fikk fra jordmor. Men kom til å få bind og det som trengs til babyen mens jeg er der. Jeg skal på SUS.
Hmm, da skjønner jeg at du kjøper. Var kjekt å ha første dagene/uken.Det står at jeg må ha det med på infoskrivet jeg fikk fra jordmor. Men kom til å få bind og det som trengs til babyen mens jeg er der. Jeg skal på SUS.