Når skal du pakke sykehusbagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Jeg har pakket frøkna sin, men ikke min :)

Begynte så vidt i går og skrevet ned det som skal raskes med på vei til sykehuset:) den lappen skal ligge øverst i baggen! Har ikke pakket noe til mini enda:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har igrunnen ikkje tenkt så langt enda... Men så har eg ca 5 minutt kjøretid til sjukehuset, så er alltids ei venninne/mor/svigermor osv som kan pakke bag for meg om det skulle skje før eg får pakka. :)

Har pakket den for 2. gang for ei uke siden. Den ble pakket raskt etter jeg hadde prem. rier, og så gikk jeg gjennom den nå og la i noen nyinnkjøpte ammesingletter :)

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Her er:-et ett sykehus 15-20 minutter unna, men får ikke føde der pga overvekt :(
Så stresser litt metanke på fødsel!

Åhh ok! Her har æ kun ett valg :-) ellers bli d langt.
Tar ca 1t å kjøre... dårlige humpate veia så d va ikkje den mest behagelige turen sist gang :-p

Har ikke pakket enda, men skal få begynt snart :)5 min til sykehuset og forje fødsel tok 26 timer :-P
men ligger vell litt psykisk at det er godt å ha den pakket :-P da er liksom "alt" klart og man skjønner at det er ikke lenge til fødsel :-D

Har ikke pakket enda, men skal få begynt snart :)5 min til sykehuset og forje fødsel tok 26 timer :p
men ligger vell litt psykisk at det er godt å ha den pakket :p da er liksom "alt" klart og man skjønner at det er ikke lenge til fødsel :-D

Samme her! Mangler jeg noe kan jeg sende mannen ut på ærend :) Men jeg får vel pakke noe sånn just in case! Jeg har mest angst for å glemme å lade kameraet!

Pakka i går :)

har kjøpt de fleste tingene som skal pakkes så jeg pakker bagen snart :)
tror jeg bare trenger nettingstruser som apoteket var utsolgt for.

Det var den baggen ja:p den utsetter jeg hele tiden:p kommer nok til å pakke med rier:p men har skrevet pakkeliste da:)
hvor mye klær har dere med til mini? Bare til hjemreise eller til sykehuset og?:)

Det var den baggen ja:p den utsetter jeg hele tiden:p kommer nok til å pakke med rier:p men har skrevet pakkeliste da:)
hvor mye klær har dere med til mini? Bare til hjemreise eller til sykehuset og?:)
Jeg skal kun pakke til hjemreisen for mini:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

hvor mye klær har dere med til mini? Bare til hjemreise eller til sykehuset og?:)[/quote skrev:
Har pakket ned litt til mini, men har ikke tenkt til å bli der så lenge, så satser på at det meste er med ubrukt hjem igjen!

Back
Topp