Når skal du pakke sykehusbagen?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Jeg synes det er litt tullete å drive å pakke mange uker i forveien. Hadde jeg bodd langt unna sykehuset og født brått og for tidlig forrige gang, hadde jeg kanskje vurdert det. Mange av de tingene man har med seg bruker man jo til daglig!

Heldigvis bor jeg bare 5 km fra sykehuset, så jeg drøyer den i maaaaange uker til ;)

Så greit med en sånn liste :) men blir nok en stund til jeg pakker bagen enda..

JEg skal sette opp lista med nøyaktig hva som skal være i den og tape denne på innsiden av skapet på badet.. Kommer nok til å gjøre dette om ikke lenge.. MEN ikke sikkert baggen blir pakket før i midten av oktober likevel ;) Har 2 km til sykehuset og sist ble jeg satt i gang 2 uker før termin så jeg hadde ei hel helg på å pakke den ,)

Den før drøye altså:P Vet nå hva jeg skal ha med så...:)

Den blir nok ikke pakket før permisjonen er i gang, så når oktober banker på døren, da pakker jeg den nok skikkelig :)

Sist hadde jeg lagt noen ting jeg hadde kjøpt kun til sykehusbruk i en bag da jeg handlet det, men pakket den ikke før 30 minutter etter at vannet hadde gått :p

tja, litt tidlig enda, men trur eg skal a den sånn halveis klar ei stund før.. er et stykke å kjøre til føden

Pakker ikke før tidligst uke 37 (som for meg er tidlig nok, siden jeg har gått over nesten to uker med de to andre), men har skrevet opp hva som skal med ;) Bra liste her, forresten :)

Back
Topp