Når skal du på tul og hvorfor akkurat da?

Noen som har vært, og har sett liv? Spent om jeg ser noe når jeg skal. Er mellom 7+2 & 9 uker når jeg skal
 
Vi skal 22.januar, da jeg er 7+5, for å se et bankende hjerte. Føler det er veldig beroligende å se det. Har også tenkt til å vente til etter timen med å fortelle de gode nyhetene til de nærmeste. :happy:
 
VI skal 18. Februar, Er da ca 10 uker på vei:) har bestilt da fordi jeg vil få bekreftet at det er liv ,men man ser litt mer i uke 10 en i uke 6 (samboers første barn) :happy:
 
Vi skal 4 februar, da er vi 7+0.

Samboer og jeg er under fertilitetsklinikk og de har som rutine å ta inn gravide når de er rundt 7 uker på vei. Nå har vi i 3 av de 8 tidligere svangerskapene hatt tre der vi har fått sett bankende hjerte. Men de har ikke fulgt vekstkurven og hjerter har sluttet å slå mellom uke 7 og 8. Vi hadde også et tilfelle med tom fostersekk så skrekken har virkelig festet seg. Er veldig redd for TUL. Men vil vite så fort som mulig om det er noe galt. I dette svangerskapet er det første jeg bruker albyl-e og Fragmin. Blodprøvene viste at det er dette jeg trenger.
 
Back
Topp