Når skal du på tul og hvorfor akkurat da?

Skal om 8 dager for å se om alt ser bra ut så langt og siden dette svangerskapet ikke var planlagt så vil jeg bare se om jeg er like langt som jeg tror jeg er:)
 
Det blir rundt uke 8 eller 10 (samboer jobber annen hver uke). Har lyst rett og slett for at jeg synes det er altfor lenge til oul :) ønsker å se at alt er som det skal.

Dere som skal på tul og jobber i 100% stilling: hva sier dere til sjefen? :confused004 Må jo be om fri og nærmeste by er to timer unna oss.
 
Det blir rundt uke 8 eller 10 (samboer jobber annen hver uke). Har lyst rett og slett for at jeg synes det er altfor lenge til oul :) ønsker å se at alt er som det skal.

Dere som skal på tul og jobber i 100% stilling: hva sier dere til sjefen? :confused004 Må jo be om fri og nærmeste by er to timer unna oss.
Find en del klinikker med kvelds- og helgeåpent :)
 
Skal den 16 januar. Ble akkurat da fordi nærmeste sted å ta UL er 2 timer unna, og den 16 har jeg time på sykehuset med ungen likevel. Da håper jeg å få vite hvor langt på vei jeg er, kan være alt fra 5-9 uker :)
 
Skal 18. Januar :) har mistet to ganger nå, så ønsker å se at spira er der og lever. Er 6+4 da jeg drar dit. Skal også ta rundt uke 12 for å sjekke nakkefold :)
 
En eller annen gang i løpet av uke 7/8 tenker jeg så om 2-3 uker. Har ikke bestilt enda, men går privat så får time raskt.

Skal ta den for å være sikker på at det banker et hjerte, litt fint å ha mer bekreftelse enn en test.
 
Vi har time til TUL 14/1, er vel 7 uker da ca. I tillegg får vi en til i uke 12. Begge på sykehuset :)
 
Jeg har veldig lyst på TUL før samboer drar på sjøen og blir borte i 3,5mnd! Hadde vært fantastisk å høre hjerte banke før han drar ❤️ Men da må det bli senest i uke 6, hvis ikke jeg tar helt feil
 
Vi har bestilt tidlig ul 24/1 :) 8+1 er vi vel da! Vil bare sjekke at alt ser bra ut :Heartbigred
 
Bestiller dere tul privat eller via fastlegen? Vet jeg får via fastlegen, men har ikke time der før 17.1, også blir d jo da ett pr uker å vente etter det... er bare 4+3 nå da, så sikkert greit å vente så lenge uansett?
 
Bestiller dere tul privat eller via fastlegen? Vet jeg får via fastlegen, men har ikke time der før 17.1, også blir d jo da ett pr uker å vente etter det... er bare 4+3 nå da, så sikkert greit å vente så lenge uansett?

Jeg har bestilt privat til jeg er 7+6. Har prøvd å få legetime, men fikk ikke time før første svangerskapskontroll i ca uke 12, og det er uaktuelt for oss å vente så lenge :(
 
Har bestilt privat til 7+2, bare for å sjekke om det er liv.
 
Jeg er 4+4 ca, har ikke vært hos legen enda, men regner med å komme til der ila. 2 uker.
Dersom alt er helt fint da blir jeg nok sendt ganske raskt på UL da jeg fødte i uke 24 sist jeg var gravid.
Blir nok fulgt tett opp regner jeg med.:)
 
Back
Topp