Når skal du på OUL?

24. September. Fikk innkalling veldig raskt etter at vi hadde vært hos legen som sendte inn søknad om fødeplass og slikt :) Vil nok vite kjønn ja, men har også bestemt oss for å ikke dele det med resten av storfamiliene med en gang. Moro med litt hemmeligheter ;)
 
19.september! Gleder meg, men ettersom vi fikk TUL i uke 12, føler jeg heldigvis ikke noe stress (ennå).
 
18. september. Vi vil ikke vite kjønn. Synes det er så spennende å få vite det etter fødsel.
 
OUL 11. september (20+6 etter ivf-termin og 21+2 etter TUL) :) Vi kommer nok til å ønske å vite kjønn dersom det er mulig og alt står bra til med lille. Men om vi deler det med andre er foreløpig usikkert. Sist holdt vi hemmeligheten for oss selv, og det var egentlig litt godt .
 
Var på første sv.kontroll på onsdag, og i dag lå innkallelsen til oul i postkassa. Gikk fort i svinga der altså. :)

Skal på oul 13 sept, da er jeg 18+5.
 
Skal på ul på sykehuset på mandag. Regner med jeg får dato for ul en gang etter det. Vet ikke om de vil ta KUB testen før de setter opp dato til OUL. Også meget mulig at vikarlegen ved forrige kontroll glemte å henvise. Men her har vi bare et sykehus, så jeg får nok time en eller annen gang i den tiden jeg skal ha. Er snart i uke 14, så det er noen uker igjen.
 
OUL 26.september. Er 20+5 da :happy: Vil vite kjønn, legen har sagt at han tror det blir jente, men blir gøy å høre om det stemmer :)
 
Skal på kontroll på fredag, så regne med henvisning da. Ja, selvom jeg kunne ønska at vi klarte å la være hehe.
 
Jeg venter og venter! I utgangspunktet ville jeg ikke vite, men nå har jeg ombestemt meg. Vil gjerne vite denne gangen og, ikke for å vite i forhold til innkjøp, men bare fordi jeg vil vite om vi skal krangle om jente eller guttenavn :p
 
Fikk time i dag, 20 september skal jeg på oul. Herregud jeg syntes det er rett rundt hjørnet og føler jeg akkurat ble gravid.. trur det er rart for sist hadde jeg oul i januar første uka, men da hadde jeg termin i mai. Men rart er det uansett❤️
 
fått time 2 oktober , 19+1


nå kommer det litt an på de prøvene vi må ta før det, om det blir noe men vi satster på det :)
 
Har fått time til oul 29 august.
De har regnet ut fra menstermin (31.01), men den vet jeg ikke stemmer, har laaaange sykluser.
Og var på tul for ca 1 mnd siden som viste en liten bamsemums på 9-10 uker, så etter mine beregninger er jeg bare 14-15 uker da.
Kommer sikkert til å bli satt opp på ny time igjen etter den ul, men kjekt å få ett ekstra møte med baby i magen og se at det står bra til❤ Vi vil vite kjønn på lille om de ser det
 
Back
Topp