Når skal du offentliggjøre graviditeten ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Og hvordan har du tenkt å gjøre det ?

Kommer du til og dele/deler du mye av graviditeten på facebook ?

Kanskje legge ut et bilde av ei bolle i ovnen :)
Tror ikke jeg kommer til å skrive noe særlig om det på facebook.
Jeg er ikke så aktiv der.

Det er ofentlig gjort for flere uker sia det. Familien fikk høre det først så la jeg det ut på face.. Har lagt ut bilde av magenå :)

Det er "offentligjort", med at det ikke holdes hemmelig lengre, og jeg sier det til folk jeg møter. :)

Har ikke skrevet noe på facebook enda, skal iallefall vente til etter UL. Får sikkert lyst til å skrive noe der etterhvert :)

kommer ikke på fjasen før etter oul. til min sjefs stoooore fortvilelse. men offentlig er det vel. så lenge golk ser magen å spør så svarer jeg jo som sant er at jeg er gravid :)

Jeg lagde boller her en dag, tok bilde av bollene i ovnen. Tenkte jeg skulle legge ut bilde når kommende oldefar var informert. Er flere som har fått vite det da, fordi jeg ikke klarte lavær. :p men, er 13+ something nå.

Har allerede fortalt det til familien. Til venner som bor litt langt unna sendte jeg ei mld ;)

Vi har offentliggjort nyheten, både til familie, venner og på facebook for et par uker siden. Tok sjansen når vi hadde vært på ultralyd og alt så fint ut i uke 11 :)

sier det til alle jeg møter om det blir prat på babyer osv..

facebook skal informeres etter ul neste onsdag er 13 uker da... regner med at alt er bra for hørt hjertelyden flere ganger

Back
Topp