Når skal det ta slutt??????

Linni

Forumet er livet
VIP
Må bare få blåst ut litt.
Var på østerlide med Ole Martin i dag på kontroll.
Kommer en gang i åre en lege fra riksen å ser på barn med CP som har stive ledd.
Var forberett på at han motte operer senene i låret.
Men her var det jo mye mer.
Hoftekulen på den ene diden er helt ute av ledd og den andre på god vei.
Så før sommeren må Ole Martin igjenom 2 store oprasjoner og 2 små.
Håpte å få de stor sammen og de vil ta ca 8 timer å operer han. Må ligge me gips fra låra ned til terne i 6 uker og igjenom masse trening etterpå.
Men oprasjonen er så smertefull at han får smertlidrings popma i ryggen.
Føler at vi aldri blir ferdig og alt det han må igjenom av smerter den lille gutten min [:(]
Ikke nok med dette men så har vi et helvete med jobben til mannen min og, de mener far ikke har krav på å bli med på ting. Hadde han godt hadde jeg klart det fint alene men med to vogner klarer jeg ikke det.
ER SÅ FORBANNA OG LEI NÅ [:@][:(][:@] Endelig helg men denne ble jo ødelagt.

Huff..Det her var ikke noe koselig.. Kjenner til dette her, og det er ikke noe artig i det hele tatt!! Vil bare si at jeg føler med dere. Du må ønske gutten din lykke til, jeg er sikker på at han er veldig tapper, og det er dere også[;)] Når det gjelder jobben til mannen din.. Skjønner de ingenting eller???? Huff, håper dere får satt dem på plass, og at de tar til fornuft!!

Lykke til alle sammen!
Stor klem!!

Dere har jammen fått nok å henge fingrene i, og den tapre lille gutten deres som må gjennom så mye. Synes jobben til mannen din bør forstå at dette er noe som han trenger å være med på.. hvor firkantet går det an å bli?

Ønsker dere lykke til med alt!

[:@]Faans arbeidsgiver!!! Skjønner godt at du er forbannet og fortvilet!
Stakkars gutten din som må igjennom så store operasjoner ,og så får ikke far være med? Hva har de tenkt at du skal gjøre med den lille jenta di da?
Som foreldre trenger man hverandre når det er noe med barna!!
Håper det ordner seg ,hvis ikke ville jeg bedt legen sykemelde mannen din ,med grunnlag i psykisk helse!

Forferdelig trist å høre dette[:(] Har ikke annet å si enn at jeg føler med deg.[&o]
Sender deg og gutten din en kjempeklem.

Huff, dette var vont å høre. Er ikke mye morsomt å se at ungene har det vondt. Får håpe han blir mye bedre etterpå hvertfall. Han ser jo så bli og go ut den lille gutten din.
Håper de på mannen din sin jobb kan se litt fornuft her. Ikke minst at sønnen deres trenger dere begge i en sånn situasjon.
Håper alt blir bra tilslutt.........

UFF... Dette var ikke gode nyheter. Tenker på deg. Vil det hjelpe litt med en klem???

Så trist å høre at det ble så mye på en gang. Når det gjelder far, så har han rett til å være med på slike ting når det gjelder barna!!! Du klarer dette også Linni[;)] Du har ihvertfall mange gode støttespillere her på BV i ryggen som vil deg og dine alt godt[:)] Mange klemmer fra oss[:)]

huff.. ikke koselig.. mange klemmer fra meg

Så trist å høre at det blir operasjoner på gutten din før sommeren! Dere er jo kjempetøffe som går gjennom alt dette med en så positiv innstilling. Men det er lov å være lei og frustrert også. Folka på jobben til mannen din har jo virkelig ikke evne til empati! De må jo forstå at du trenger hjelp og at mannen din faktisk har lyst til å hjelpe til! Er det mulig!![:@]

Hold ut, Linni. Det må bare gå bedre etterhvert!

Sender dere mange varme tanker. Stor klem fra M

ja det er nå so forbanna typisk da! Ekje det trygdekontoret som kødder så er det arbeidet...og det viser atter ein gang at sjølv om ein gir alt på arbeidet,så får en nesten bare sparket i ræva når det er noke som ein treng hjelp til!!!
Håper det går betre!
Har ei veninne som driv å reise til osle og bergen med handikappa jente mange ganger i året, og de reiser begge to alltid!!! Arbeidsgjevaane er kjempegreie!!!

stakkars deg og stakkars gutten din,noen skal vist få alt. sender dere mangen varme tanker. trøste klem fra meg

Uff, stakkars dere da, får virkelig prøvt dere fremmover! Gutten din må være utrolig tapper..han er bare så utrolig herlig på det bilde da..har bare lyst å gi han en orntlig klem!! Stå på dere der hjemme, håper dere får litt mer forståelse fra jobben til mannen din!!

uff,det var vondt å høre Linni[:(]stakars gutten[:(]Det må være forferdelig.ønsker dere lykke til og håper det går bra med gutten deres..sender en trøsteklem jeg..

Back
Topp