Må bare få blåst ut litt.
Var på østerlide med Ole Martin i dag på kontroll.
Kommer en gang i åre en lege fra riksen å ser på barn med CP som har stive ledd.
Var forberett på at han motte operer senene i låret.
Men her var det jo mye mer.
Hoftekulen på den ene diden er helt ute av ledd og den andre på god vei.
Så før sommeren må Ole Martin igjenom 2 store oprasjoner og 2 små.
Håpte å få de stor sammen og de vil ta ca 8 timer å operer han. Må ligge me gips fra låra ned til terne i 6 uker og igjenom masse trening etterpå.
Men oprasjonen er så smertefull at han får smertlidrings popma i ryggen.
Føler at vi aldri blir ferdig og alt det han må igjenom av smerter den lille gutten min [:(]
Ikke nok med dette men så har vi et helvete med jobben til mannen min og, de mener far ikke har krav på å bli med på ting. Hadde han godt hadde jeg klart det fint alene men med to vogner klarer jeg ikke det.
ER SÅ FORBANNA OG LEI NÅ [:@][:(][:@] Endelig helg men denne ble jo ødelagt.
Var på østerlide med Ole Martin i dag på kontroll.
Kommer en gang i åre en lege fra riksen å ser på barn med CP som har stive ledd.
Var forberett på at han motte operer senene i låret.
Men her var det jo mye mer.
Hoftekulen på den ene diden er helt ute av ledd og den andre på god vei.
Så før sommeren må Ole Martin igjenom 2 store oprasjoner og 2 små.
Håpte å få de stor sammen og de vil ta ca 8 timer å operer han. Må ligge me gips fra låra ned til terne i 6 uker og igjenom masse trening etterpå.
Men oprasjonen er så smertefull at han får smertlidrings popma i ryggen.
Føler at vi aldri blir ferdig og alt det han må igjenom av smerter den lille gutten min [:(]
Ikke nok med dette men så har vi et helvete med jobben til mannen min og, de mener far ikke har krav på å bli med på ting. Hadde han godt hadde jeg klart det fint alene men med to vogner klarer jeg ikke det.
ER SÅ FORBANNA OG LEI NÅ [:@][:(][:@] Endelig helg men denne ble jo ødelagt.