Når skal det gå oppover???????

Mailykke2

Forelsket i forumet
Etter å ha gått over en uke med brystbetennelse og på antibiotika syns jeg at det er på tur til at det kan gå vekk og at jeg kan nyte lille Nora og tilværelsen litt. MEN jaggu skulle jeg ta feil, våknet opp med utslett over hele kroppen og ser nå ut som ei kjøttkake :S
Har reagert på antibiotikaen og må nå gå på behandling for det, kan ikke gi Nora det jeg pumper ut og fikk ikke noe ny antibiotika for å bli kvitt betennelsen. nå må jeg massere og håndmelke som en helt farmover!

JEG ER LEI!!

Hvorfor kan du ikke gi henne melken? Hvilken antibiotika fikk du?

Off, hørtes ikke ut som om du har hatt en lett start nei.. Håper du blir bedre snart :)

Off, hørtes ikke ut som om du har hatt en lett start nei.. Håper du blir bedre snart :)

Fikk ikke nye antibiotika, bare allergitabletter foreløbig. Er jeg ikke bedre innen onsdag blir det kortison i tillegg :S
Han sa ikke hvorfor, kan sikkert gi den, men vil ikke ta sjansen :p

Off da! Du får ha god bedring

uff, masse god bedring til deg! :) 

Oi uff hørtes ikke kjekt ut :-( Masse god bedring;-)

Stakkar deg, du er tydeligvis en av dem som får "alt." Håper det gir seg nå så du kan senke armene og nyte det å være mor framover.

Våknet i natt og trodde ting begynte å bli bra, men den gang ei... Nå begynner den andre siden å bli fæl :( Får bare massere og massere til jeg blir blå :(

Huff, høres ikke godt ut:( Sender masse lykke til-støv, og håper det går over snart;)

god bedring!

Back
Topp