Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
godt over uke 12. har en kronisk lidelse som gjør at jeg er en såkalt "risikogravid" så vi får se hvor lenge det er mulig å holde det skjult. Men tror det skal gå greit. Ferieavvikling på jobb forenkler ting litt for å si det sånn.........[;)][;)]
Dersom alt går bra:
foreldre og søsken får vite det ca i uke 8-9 (helst skulle vi vært på en tidlig UL, må prøve å bestille i nabobyen...)
Et vennepar med termin 2 uker før oss får vite det ca samtidig som foreldre
Aner ikke når vi skal si det, tar det litt som det kommer. Men tror nokk at nærmeste familie og venner får høre det før uke 12. Resten av omverden får nokk ikke føre noe før etter den magiske 12 ukers grensa.
Synes det er utrolig vanskelig å holde tett om noe så stort, har jo lyst til å rope det ut til hele verden [:)]
tenker jobben får vite det etter ferien og da er jeg ca 11 uker, så det går bra. Lurer på å fortelle det i spirens storebrors bursdag snart, men vet ikke om mannen er med meg på det.. venta til over uke 12 sist, kan godt fortelle litt tidligere nå.