Når skal dere..

MTDC

Forumet er livet
VIP
Tilbake i jobb? Og når skal barnet i bhg?

Permisjonen min er over i midten av oktober, så håper jeg får meg litt jobbing fra da, kontrakten min der jeg jobber nå går nemlig ut i august.. Lillemor skal starte i barnehagen i august 2014, så da er ho 1,5 år :)

Jeg begynner å jobbe igjen i midten av oktober :) Men er litt usikker på hvordan vi gjør det fra mannen er ferdig med sin permisjon, får vel prøve å søke hu inn på bhg fra da, men om hu ikke får plass da får vi prøve å finne på en annen løsning, da begynner hu ikke i bhg før august 2014 :)

1.januar blir dagen for oss begge.
Spurven får korte uker frem til sommeren siden gubben skal ha sine uker gradert.

Her skal jeg jobbe litt i sommer mens mannen har ferie sånn at permisjonen varer lengst mulig, så skal jeg være hjemme til han tar permisjon 1.9-1.12 og så skal jeg være hjemme igjen til midten av februar:-) Synes det er godt å få delt det opp litt:-) Har søkt bhg fra 1.2, men det er trangt om plassene, så det kan være vi ikke får plass før august.. Da har jeg avtale med jobben at jeg kan jobbe hjemmefra + kveld/helg så jeg ikke mister inntekt.. Kan bli tøft, men må man så må man;-)

Back
Topp