Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min perm avsluttes i januar. Med oppsparte midler, litt studielån (begynt på skolebenken igjen) og etterhvert kontantstøtten blir jeg hjemme med lillegutt til august 2015.
Mannen min vet ikke helt hva han vil. Han har mange avspaseringsdager fra før tilgjengelig og mark i rompa. Søker om utsettelse nå og begynner med kanskje med 1 uke nå og 1 uke da i sommer/høst.
Skal ut i jobb allerede om en måned!
Jeg jobber kun 60% på den jobben, så jobber jeg ut året før jeg går over i ny jobb. Der er jeg ikke sikker på hvor mye jobb jeg får etter prøvetiden, men håper det er nok til å få inn nok penger for å kunne flytte til en større bolig.
Ellers så håper jeg vi får barnehageplass fra februar/mars...
Permisjonen går ut 15 Desember, da begynner jeg å jobbe litt kveld og helg. Håper på studieplass fra midten av januar. Mannen skal ta permisjon fra slutten av mars og ut juni. Så er det ferie, kontantstøtte og redusert jobb frem til barnehagestart i august
Permisjonen går ut i april, men tar ut litt ferie, og litt ulønnet perm. Så begynner jeg tilbake i august. Pappaen kommer til å perm ha en dag i uken fra august av.
Permisjonen min går egentlig ut nå 12.november, da er mini 7 mnd, men bare 5,5mnd korrigert så jobbing da er ikke aktuelt, det merkes veldig godt på mini uansett at hun ikke takler mer enn max 1,5t borte fra mamman sin enda
Ulønnet perm til og med januar, har da lørdagsvakter + 1 dag i uka, da har pappan perm 1 dag i uka
Sånn blir det fram til bhgstart i august, så får vi se hvordan formen min er og hvor mye jeg vil klare å jobbe da -hadde vært utrolig stress å få kabalen fram til bhgstart å gå opp hvis jeg ikke hadde vært kronisk syk, så for første gang EVER er jeg faktisk litt glad i sykdommen min