Når skal dere til ordinært ultralyd?

MiO04

Glad i forumet
Hvor mange uker er du på vei når du skal ha ordinær ul og hvor skal du ha det?

Jeg skal ha ordinær ul på Rikshospitalet den 04/mars er da 18+0 ifølge mens termin. Gleder meg :D

Fikk sent denne ganga :-(
19 mars, er da 20+3

Er jo bare 7 uker på vei i morgen, så regner med at jeg ikke får ordinær ul før etter 18 mars en gang
:)

Skal til legen på mandag og regner med at han søker om det da. Tipper det blir rundt 1.mars, er da 18 uker på vei.

Jeg er 18 uker 24 mars så regner med det blir fra uken etter kanskje eller når jeg fremdeles er 17 uker. Skal til legen 15 januar så da sender han sikkert inn papirene :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Var hos legen igår- han skulle da sende inn papirer.. men ifølge bv så er det i førsten av mars :-)

21. mars er jeg 17 uker, men da reiser vi på ferie en uke, så det får vell bli etter det :) kan jeg si ifra til legen om at vi reiser på ferie da når jeg skal på første kontroll, slik at sykehuset vet om det og slipper å sette meg opp på time for så å måtte endre datoen igjen? :)

Har sikkert fått brev fra riksen med Ul time, men må vente til slutten av mnd før jeg vet det.

Her er det ikke førstekontroll hos legen før uke 12 så vet ikke enda, men satser på midten av mars :)

Aner ikke, men jeg har allerede hatt ul denne uken (uke 7) og bestilt nytt i uke 12 hos privat gyn.

Aner ikke, her tar jeg foreløpig en dag om gangen. Har allerede vært på tre ul pga blødninger, men ordinær ul føler jeg ligger veldig langt frem i tid enda.

blir vel rundt 15 mars en gang tenker jeg. + - :) første sv.kontroll i morgen, får vel vite mere da :) og brev blir sendt til sykehuset :)

Back
Topp