når skal dere teste?

Frustrert81

Glad i forumet
Jeg skal teste 26 april...[:-]
 
sikkert bare jeg som er våken nå da...[8D]
 
.
 
ææ føles en evighet til... eggløsning 20 april, i følge BV. (EL-tetser i posten er på vei[:D]) og da blir det vel en test 3/4 mai da,,, æææ. leeenge å vente..
 
Hmm....ja det var det da....
Vet sannelig ikke....får se når EL dukker opp så får vi  litt da (*fnis*) og så er det teste teste teste [:D]
Blir nok i slutten på april tenker jeg [:)][:)][:)]
 
Jeg venter TR nå i orgen så da blir nok neste test ca 12. mai etter mine beregninger:)

Blir spennende assa!![:)]
 
skal teste 26.april:)
 
15. mai.... Leeenge til.... [:(] Men, satser ALT denne mnd!
 
Venter tr i morra siden testen var negativ idag[&o] da blir neste teste dag 10 mai om mine sykluser er på 28 dager[:-] litt usikker siden dette er første pp etter p-ring slutt.

Klar for å få en bebis til i januar, snuppa mi kom 11.01.07 [:D]
 
Leeeeenge til.. Må vente til 8. mai. Håper det blir klaff for oss. Vi reiser til syden nå på fredag - perfekt timing [:D]
 
skal teste 22 april hvis ikke mensen e kommet då[:D] 
 
 
tester nok 1.mai jeg tenker jeg..d var da jeg testet m mellomste jenta her så håper d er lykke dagen min så den er pos denne gangen også
 
her blir det 1 mai[:)]
 
21/22 april!


[:D][:D][:D][:D]

*Evt. termin 12 des/ 01 januar
 
Jeg har IKM lørdag 25.april, men er mulig jeg tester før det... Har ikke bestemt meg for test-dag ennå...
 
Heihei.

Er ny her inne så skjønner ikke så masse enda :P

Men håper på en januar 2010 baby. Venter mens nå idag i følge syklusutregningen min her på BV.
Så tester vel i løpet av denne uka om det ikke dukker opp noe rødt. Men har det mye å si om man ikke tester med morgenurin? er litt utolmodig i dag ;)
 
testing på fredag/lørdag her..  om ikke tr kommer da..
 
Back
Topp