Når skal dere teste?

*lille*my*

Glad i forumet
er så spennende tid nå....klarer nesten ikke vente på å kunne teste. Prøver å forberede meg på at det er usannsynlig at jeg blir gravid så raskt, men det er neimen ikke lett emoticon
Jeg har IKM 1.juni, så må bare smøre meg med tålmodighet..hihi..

IKM 29mai, så planer om å prøve og vente til over da, men vi får se hvor holdbar jeg er..emoticon . Er rimelig utålmodig allerede, og kun 3DPO....Syns det murrer allerede...Lykke til med deg da, vi får håpe disse to ukene går FORT!

Venter fremdeles på mens som ikke ankommer før søndagen...:s men vil teste ca 20. Juni...:) hvis d klaffer blir d nok termin seint i feb...;) 29. Feb faktisk! :) lov å håpe...;) lykke til jenter! Tenk at nå blir en del av vors håpefulle faktisk gravide...! ;D

Har litt ustabile perioder. Regner med jeg kan teste 1.juni, men muligens før:)) Spennede! Lykke til jenter!!

Blir visst testing her 1 juni eller så emoticon

Har IKM 28. mai, så jeg kommer nok til å teste "litt" i løpet av neste ukeemoticon

Er ikke prøver, men måtte bare ta meg en tur inn her. 
Fødte en liten pike i februar 2011, og savner allerede å gå gravid og kjenne alle sparkene (trodde aldri jeg kom til å gjøre det, for jeg var DRITTLEI på slutten).

Krysser fingrene for alle dere prøvere! Merker jeg er skikkelig misunnelig, skal ikke se bort ifra at vi får et 2012-barn vi og.

IKM er på fredag.. Men føler meg veldig gravid..! Blir sjokka hvis testen på fredag viser noe annet..

er i IKM perioden min nå fra idag til onsdag. Litt usikker. Men jeg skal teste den første dagen testene kommer fra billig-tester:)

testa på fredag 20.5 og har IKM i dag 23.5.
Jett om jeg testa positivt på alle 5 testene!

Lykke til alle sammen!Håper det gikk like fort som med oss!:) Håper dere kommer på Feb forumet!

Har ikm på lørdag/søndag pga tidlig el denne syklusen. Tester søndag eller mandag om ikke tr er kommet da.

Frk.MammaMor skrev:
IKM er på fredag.. Men føler meg veldig gravid..! Blir sjokka hvis testen på fredag viser noe annet..

jeg tror jeg har IKM fredag og, testet neg. i dag. Lurer på hva slags symptomer du har at du føler deg gravid? Fint å sammenligne for meg :)

Har ikke IKM før om 3 uker, så er leeeenge igjen! EL til helga hvis alt er som det skal :)

skal teste 1 juni...

ka står IKM for?

skjønner ka dokke meiner med det :) men ikkje ka de bokstavene står for :)

Klesklypa skrev:
skal teste 1 juni...

ka står IKM for?

skjønner ka dokke meiner med det :) men ikkje ka de bokstavene står for :)

Spennans da:D ikm står for ikke kommende mens, altså dagen da mens skulle kommet, men forhåpentlig ikke gjør d..:p lykke til...:)

Back
Topp