Når skal dere teste, dere som ikke har testet enda..

prøver_igjen

Blir kjent med forumet
Selv skal jeg teste torsdag til uka, tenkte jeg... Er kjempespent!

Ettersom det er første måneden vi prøver, så har jeg ikke de aller største forventningene, men er jo lov å håpe.
Klarer liksom ikke helt å legge vekk tanken om at det er noe på gang inni magen. [:D]

Da er vi to...Både for 1.pp og testing på torsdag til uka...

Vet ikke om du vet jeg...Men inne på FS så er det en liten skravle tråd (med IKM liste) for alle som har IKM i uke 17...Kom inn og skriv deg på og legge inn litt symptomer og sånt...[8D]

Testing skjer først 3.mai. Vil ikke teste før :)

ORIGINAL: *MaCa*

Da er vi to...Både for 1.pp og testing på torsdag til uka...

Vet ikke om du vet jeg...Men inne på FS så er det en liten skravle tråd (med IKM liste) for alle som har IKM i uke 17...Kom inn og skriv deg på og legge inn litt symptomer og sånt...[8D]

Me too[:)]
1.pp og Skal egentlig teste 1.mai[:)]

Skal ha tanterød i morgen, og testa i kveld...og ingen positiv test! Så da blir det vel ingen januarbaby på meg![&o]

men vi får se om tanta kommer snart![:)]

Den 28, 30 eller 7 [8D] har en syklus/kropp som selvfølgelig bestemte seg for å være helt på bærtur denne mnd [:@][:D]

Har ikm i måren, men har bestemt meg for å vente til torsdag med å teste. Tilfelle den bare er sen...

Jeg skal ta testen om 5 dager!
Skrekk og gru[8D] er noe jeg både gleder og gruer meg til.
Er førstegangsprøvende, så har i grunn ingen store forhåpninger.
Har noe ømme bryster og murringer i magen, men er redd jeg bare innbiller meg saker og ting :P

eg skulle egentlig teste i dag,
men venter til onsdag om eg har rekna feil... IKM enten på torsdag den 22 eller lørdag den 24...
er i ett lite dilemma... Tør virkelig ikkje teste [:-]
lykke til dåke andre som skal teste [:D]

Back
Topp