når skal dere si ifra på jobb??

vevina

Forumet er livet
[:)]når kommer dere til å fortelle arbeids giver og de andre på jobb om graviditeten??
vil gjerne vente lengst mulig, men tenker at hvis jeg blir kvalm osv etterhvert så må jeg vel si det.
det eneste ubehagelige til nå er at jeg er veldig svimmel til tider.

jeg kommer ikke til å gå ut i permisjon fra jobbem, da jeg er ferdig som lærling i desember, får vel penger fra nav håper jeg ;) er vel den dere jobbet 6 mnd. av de siste 10 mnd. som gjelder. og da er jeg jo innenfor.

hehe enda et spørsmål, når må man søke nav om å få penger i permisjonen??

*huff bare spør jeg, men er så utrolig mye jeg lurer på, håper dere overlever*

Jeg kommer til å si det til sjefen min i dag, men det er fordi jeg ikke klarer å jobbe pga kvalmen.[:'(] Kommer ikke til å si det til noen andre.

Tullehøne!!![:D] Her kan du spørre om alt du lurer på!!

Først: Jeg har ingen arbeidsgiver å si det til, siden jeg er student, men hadde nok sagt det etter uke 12. Med mindre jeg hadde hatt et veldig godt forhold til sjefen min og ønsket å si det før, eller dersom jeg hadde blitt sykemeldt og følt for å si hvorfor.. Føl på hva som er rett for deg![;)]

Tror du må søke om foreldrepenger før uke 28? Kan være jeg tenker helt feil nå, men du finner det på nav.no

Masse masse lykke til!![:)]

Jeg kommer til å si det før han drar på ferie.. som er i begynnelsen av juli tror jeg... Han blir jo borte 3 uker, og så er jeg på ferie ca 3 uker etter det. Så følte at det er lurt å si det så han evt kan være forberedt hvis jeg plutselig blir sykemeldt... Har jo fundert på å si det allerede, men jeg avventer litt til...

Har et veldig godt forhold til sjefen min. Han er veldig veldig hyggelig, og veldig opptatt av tilrettelegging og sånn :) Oppfører seg ikke så fryktelig 'sjefete', men viser at han har kontroll på en måte. Føles ofte som han bare er en i teamet. Så det er kjekt [:)]

vi begynner på ferien til helgen
4 uker ska bli så herli