Når skal dere på OUL?

håpienspire

Blir kjent med forumet
Hei!
Synes det er så spennende med OUL, får vite så mye da - og føler dette er en stor milepæl for mange.
Når har du DIN ordinære ultralyd, og skal du ha med partner?

Selv har jeg fått innkalling 10 juni, og det blir uten partner da han jobber borte. Han kommer heldigvis hjem på ettermiddagen fra arbeidsperioden sin denne torsdagen, så da sprekker vi en ballong sammen da han kommer hjem - og sender med kjønnet på lappen med storesøster som jobber på sykehuset som barnepleier:Heartred
Spennende, gleder meg så utrolig mye!!!
 
Har 3.juni:)
Skal ringe når det nærmer seg å høre om det er lov da, er det...vill han sikkert være med:p

Men hørtes veldig koselig ut å finne ut kjønnet sammen kvelden da:Heartred
 
4. juni. Foreløpig er det lov å ha med seg partner her, så han skal være med:happy:
 
16 juni :happy: Håper partner får være med! Vet faktisk ikke om det er lov eller ikke.. får sjekke litt nærmere:rolleyes:
 
25.juni og far får ikke være med såvidt jeg vet :( men hadde dette vært første barnet hadde jeg tenkt mer på det enn nå som jeg vet hva det innebærer ❤️ men håper såklart koronaen blir bedre til da og det ER lov med partner❤️:D
 
21 juni, her får samboer vere med men han er da offshore så han blir ikke med da :)
 
10. juni skal jeg! Foreløpig har ikke partner lov til å være med (Rikshospitalet), men han har allerede vært med på 3 tidlige ultralyder :happy:
 
18. Juni. Sto i brevet at barnefar får være med, så krysser alt jeg kan for det :Heartred
 
07 juni og stod i brevet at barnefar får være med, han har sagt at han vil være med :)
 
Ææ ble litt stressa nå, jeg har vært litt treg med å dra til legen for henvisning til fødeplass. Skulle dit egentlig denne uken, men har dessverre blitt smitta med covid-19 og er i isolasjon. Fått ny legetime i slutten av neste uke! Vet dere for lang tid det tar ca før man får brev om OUL etter dette? :happy:
Jeg skulle også vært på 12 ukers UL denne uken, men den ble også avlyst. Satser på ny UL relativt kjapt så jeg kan se om alt er bra med den lille etter sykdom :Heartred
 
Ææ ble litt stressa nå, jeg har vært litt treg med å dra til legen for henvisning til fødeplass. Skulle dit egentlig denne uken, men har dessverre blitt smitta med covid-19 og er i isolasjon. Fått ny legetime i slutten av neste uke! Vet dere for lang tid det tar ca før man får brev om OUL etter dette? :happy:
Jeg skulle også vært på 12 ukers UL denne uken, men den ble også avlyst. Satser på ny UL relativt kjapt så jeg kan se om alt er bra med den lille etter sykdom :Heartred

Jeg skal ikke til legen før 11.mai :) Søker fødeplass og slikt da, pleier ikke å gå mange dagene før vi får tid for oul i posten :)
 
3. juni skal jeg. Håper mannen kan få bli med, men kom ikke tydelig fram i brevet så skal sjekke det opp når det nærmer seg :)
 
Ææ ble litt stressa nå, jeg har vært litt treg med å dra til legen for henvisning til fødeplass. Skulle dit egentlig denne uken, men har dessverre blitt smitta med covid-19 og er i isolasjon. Fått ny legetime i slutten av neste uke! Vet dere for lang tid det tar ca før man får brev om OUL etter dette? :happy:
Jeg skulle også vært på 12 ukers UL denne uken, men den ble også avlyst. Satser på ny UL relativt kjapt så jeg kan se om alt er bra med den lille etter sykdom :Heartred
Jeg fikk svar dagen etter jeg var hos legen:happy:
 
Har ikke vært hos lege på det grunnlaget enda. Regner med jeg får i starten/midten av juni.
 
10. Juni. Var på privat TUL, han satt meg opp på ordiner OUL på sykehuset, fikk vite tid og dato hos han. Tikket senere på dagen inn fra Helse Norge.
 
9. Juni. Foreløpig får ikke partner være med. De er jo så strenge på kk haukeland. :( Så han får vente i bilen.

Vi har time tidlig om morgenen, og vi er begge enige at det ville være uaktuelt at han dro på jobb når jeg var på sykehuset. Da hadde det blitt vanskelig å få tak i han og det ville vært kjipt om han f.eks hadde fått vite kjønn over melding. :rolleyes:o_O
 
18 Juni :Heartred Her for partner være med enn så lenge, jordmor ba sykehuset om time innen 20 juni da samboer reiser på sjøen i slutten av juni :p
 
Back
Topp