Når skal dere kjøpe utstyr ?

Her har vi det meste fra storebror, så blir nok heller lite shopping. Sist tror jeg at jeg starta rundt uke 20,med en del panikkhandling etter uke 30,for da følte jeg at jeg hadde ganske dårlig tid :p

Jeg tenker vi kanskje begynner litt etter første OUL når vi forhåpentligvis også får vite kjønnet :happy:

Tenker å begynne å se på det etter Oul, for å så følge med på tilbud og kjøpe iløpet av november og desember :)

Tenkte å vente med de store innkjøp til etter ultralyd. Forhåpentligvis noen gode tilbud på Black friday. Eller så har jo barnas hus babykvelder som kan være verdt å se på men ja så tilbud på jollyroom som fristet. Men avventer litt. Regner med det ikke er siste gang med salg

Skal kjøpe inn litt klær om to uker. Ellers blir det arving fra første. Trenger vel egentlig bare barnevogn og litt småting og det tar jeg senere. Skal vente på salg

Her har vi det meste fra storesøster, men tenker å vente til black friday/julekalendere med det som trengs nytt

har det meste fra storebror, så trenger heldigvis ikke så mye :) Men blir nok rett før jul eller rett etter jul. Trenger bare ny madrass til sprinkelsenga, bilstol og evt klær hvis det blir motsatt kjønn. Så trenger vi nye kluter. Resten tror jeg at vi har. Håper på å slippe søskenvogn, og heller se om de har noe søskenbrett eller noe annet til emmaljunga vogn.

Jollyroom har alltid tilbud, så jeg har sluttet å kikke innom med mindre jeg skal ha noe, for jeg blir blakk[emoji23] Vi har kjøpt babybilstol fordi den var ekstreeeemt billig, men skal ikke kjøpe noe mer før oul, er så redd det skal være noe som ikke stemmer[emoji85]

Kjøpte babycrib på jollyroom! Tilbud[emoji16]

Back
Topp