når skal dere henge opp julegardiner?

cathrin^^

Forelsket og lykkelig...
er i tvil om når vi skal henge de opp... sambo mener jeg skal gjøre det nå... jeg vet ikke...

Stemte på 1.søndag i advent, men henger dem nok opp 1.desember...moro med jul!!!

Når julevasken er tatt[:D]Å den holder jeg på med nå, så blir vel til helgen kan jeg tenke meg[:)]

ORIGINAL: løve78

Stemte på 1.søndag i advent, men henger dem nok opp 1.desember...moro med jul!!!

Her henger jeg opp advendtsgardiner 1 des. og julegardiner lillejulaften ca![;)]

Samme her. Må bare vaske vindue og finne stjerna først..

1. desember [:D]

Tror ikke jeg rekker å sy dem ferdig i år. [&o]

skrev 1 søndag i advent men d blir nokk 1 des her også ønsker meg snø jeg da blir det ordentlig jul

Pleier å vente med gardinene til 1 uke eller 2 før jul jeg da.Men jeg pynter alltid kjøkkenvinduet 1.søndagen i advent,med stjerne,rød tape og snø,så kommer gardinene litt senere[;)]

Det må nok bli 1.juledag. Må stryke de først og har ikke strykejern. Håper på å få det dagen før[;)]

1advent, eller mulig helga etter da får jeg lønn og kjøpt meg knallfine julekjøkken serie på jobben[:D][:D][:D]

Hehe, ingen passet så jeg valgte "vet ikke/trenger råd" [8D]
Har nemlig hengt opp splitter nye gardiner (i det laaange stuevinduet vårt) for et par dager siden, etter å ha vasket den veggen - og tror faktisk ikke jeg skal ha noen typisk julegardin hengende der.. Men på kjøkkenet, der blir det nok julegardiner etter jeg har vasket ferdig på kjøkkenet...det vil si; etter jeg har bakt smultringer og fattigmann [;)]. Og det blir når jeg får tid ei helg..etter barna har lagt seg for kvelden.

var ingen av alt som passa..
tenkte å ta d på torsdag eller fredag siden vi skal bort i helga[;)]

samme her=)

Samme her, skal jeg vente lengre så får de jo nesten ikke henge oppe, og det er ikke SÅ morsomt å stryke og henge opp gardiner[:D] Men veldig koselig når de er kommet opp da[:)]

Har ingen steder å henge opp, men hadde nk hengt de opp rundt 1.des.

Back
Topp