Når skal dere ha ferie?

Har hatt ferie siden 1.juni,og det er jeg veldig glad for..vært så trøtt, sliten og kvalm.. :/
Vi skal nok bare på hytta på sørlandet å kose oss. Tenkte egentlig på utenlandstur og norgestur til prekestolen og geiranger osv, men føler ikke fly og biltur er noe for meg nå..så vi har valgt å ikke legge for mange planer .. 

Så forresten VELDIG deilig ut dit dere skal da! ååååh :) Synes det norske sommerværet ikke er veldig mye å skryte av om dagen.. 

åhh..så herlig for dere da!! Jeg har ei uke igjen, og da har jeg 3 uker ferie, ei uke på jobb, og ei uke ferie igjen. Vi skal på en 4 dagerstur til sverige sammen med 3 barnefamilier til (3 timers biltur), der skal vi bo i hytter ved siden av hverandre, bade og i zoo, og shoppe :) Perfekt ferie for slitne og kvalme meg :) og så skal vi en tur til Oslo og besøke svigerinna mi, og ellers skal gubben pusse opp litt i huset..

Kunne ha tenkt meg nå at jg skulle hatt ferien litt tidligere. Mn vet jo ikke når man blir gravid heller da :P
Du må nyte ferien, slapp av!

Norske været er ikke mye å skryte av for tiden nei :S

TRE dager til på jobb, så har jeg ferie i litt over tre uker! Det gleder jeg meg sinnsykt til (spesielt siden jeg ikke hadde sommerferie i fjor...)!

På fredag reiser jeg ned til Oslo for å være sammen med min kjære<3 Han har vært i Oslo og jobbet siden 3.juni, så skal bli såååå godt å se han igjen!

Så drar vi vel til en liten perle i vest rundt den 17.juli for å være hos min familie. Før vi drar opp igjen til Trondheim 27.juli...

Hadde egentlig tenkt oss en uke til syden i oktober... men det blir det kanskje ikke noe av nå... Vi får se:-)

Å hadde vært deilig med ferie nå!! Men men, jeg skal ikke ha før begynnelsen av august, er nesten 13 uker når vi drar, så regner med jeg har vært og forhåpentligvis sett at alt er bra før det;) 
Det blir kanskje litt kjipt å være på bikini ferie sånn ca 13-15 uker og sannsynligvis føle meg sånn halveis feit siden det ikke er tydelig gravid mage da, men sånn blubbe mage... ha ha.... Herlig... men men, bør egentlig ikke klage, det er jo ønsket;)

1 uke igjen på jobb, og så er det feerie! Har ikke så mye planer, egentlig. Reiser sørover til min familie på lørdag, og så blir det en tur på hytta. Har regna hele juni her, så håper det snur i løpet av denne uka.

Vi reiser ikke før 29.aug vi! Gleder oss til 14.late dager i varmere strøk vi også :)

Jeg skal ha ferie de to siste ukene i august. :) Håper tiden går fort ;)

En jobbeuke igjen nå før tre uker ferie:) skal bli deilig, skal unne meg en liten middagsluren hver dag nå vesla sover sin i vogna! Voldsomt lite energi om dagen;);) Ellers blir det noen dager i Kristiandsand, festival (blir veldig vanskelig å skjule graviditeten der tror jeg...) og en uke på hytta! Jeg elsker sommerferien:)

Har hatt ferie en uke nå og har fram til 13 august, eller er 4 av disse ukene som er ferie og resten er avspasering, fordelen med å jobbe som lærer :)

Bidemoren skrev:
Å hadde vært deilig med ferie nå!! Men men, jeg skal ikke ha før begynnelsen av august, er nesten 13 uker når vi drar, så regner med jeg har vært og forhåpentligvis sett at alt er bra før det;) 
Det blir kanskje litt kjipt å være på bikini ferie sånn ca 13-15 uker og sannsynligvis føle meg sånn halveis feit siden det ikke er tydelig gravid mage da, men sånn blubbe mage... ha ha.... Herlig... men men, bør egentlig ikke klage, det er jo ønsket;)

AKKURAT som jeg skulle sagt det selv :) Men så er jeg litt blubbete fra før, så jeg får bare klappe litt på magen så går det så fint atte :) Har vært å kjøpt bikinier til å "vokse i" :)

Vi skal 1 uke til Platanias på Kypros, reiser 16. august. Reiser med et vennepar. Jeg og venninna mi hadde gledet oss til å svinge oss en kveld på byn mens mannfolka satt banrevakt, så nå får jeg heller svinge meg med litt blubbemage og noe sunt i glasset i stedet for :)

Vi har ferie fra 6-27. august.
de første 2 ukene får vi besøk fra familien min fra sveits. skal bare kose oss, være litt på hytta vi har her i norge og kanskje dra på noen severdigheter på vestlandet rundt om kring.

3. uka skal jeg, mannen min og jenta våres til Kroatia :) gleder oss masse! skal bo på all inclusive hotel, noe jeg gleder meg masse til, både med tanke på marielle og hvor mye og ofte hun spiser, og nå som jeg er gravid også meg selv!

Back
Topp