Når skal dere ha dåp ?

mammatil

Flørter med forumet
Når skal dere ha dåp? Hvor gammel er babyen deres da? :) Vi lurer på og ha dåpen i Mai/Juni og da er han 7/8 mnd :O Men det er litt fordi at det er så lang reisevei for noen og da kan det være greit og ha bra vær :)
Storebror ble døpt når han var 4 mnd.

Nå til søndag. Hun er da ca 3 mnd :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

En del har jo hatt allerede.Dåpen til Oliver James er 16 feb. Da er han nesten 4mnd;)

Når skal dere ha dåp? Hvor gammel er babyen deres da? :) Vi lurer på og ha dåpen i Mai/Juni og da er han 7/8 mnd :O Men det er litt fordi at det er så lang reisevei for noen og da kan det være greit og ha bra vær :)
Storebror ble døpt når han var 4 mnd.
Aner ikke hvor jeg kan ha lest dette, men om det kanskje koster penger når de er over 6 mnd?? Fikk det plutselig for meg.. Er jo verdt å sjekke ut!;)

Vi hadde 8. desember, da var hun akkurat 2 måneder. Storebror var 2,5 måned. Jeg liker å ha det tidlig. Tror det lett blir mer stress om de er større og mye mer våken. Får liksom ikke nyte dagen da tenker jeg. Men dette er opp til hver enkelt da.

vi hadde 12 januar, da var hun 3 mnd :-)

Vi hadde 29.desember, da va ho 2mnd :)
De andre to vårres har vært 3mnd....
Har liksom alltid hatt dåpen før ungene var 4mnd i vår familie...
Og personlig liker jeg å ha det tidlig, syns det blir litt rart å ha dåpskjole på en som kan krabbe ;)
(Og for meg er dåpskjole viktig).....
Og ikkje er de så villig til å sitte stille eller til bildetaking heller når de blir så store...

Vi hadde 12. januar, da var han nøyaktig 3 mndr. Storesøster ble døpt da hun var 2,5 mnd. Foretrekker å døpe innen de er tre mndr, det er den tradisjonen vi har hatt i min familie :)

12. Januar her også. Da var han 3 mnd

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde også 12.januar. Ca 3mnd.

Vi hadde 12. januar. Han var da 3 1/2 mnd:)

Vi hadde planer om å ha dåp når lille gutt var ca 3 mnd, men på barsel besøk på sykehuset forteller faren min at han og stemoren min skal reise utenlands 3 januar og bli borte i 8 uker så dåpen MÅ vi ha i mars. Var ikke ledig i kirken når vi ønsket i mars så det blir først 9 mars. Da er lille gutt 4 1/2mnd

Back
Topp