Når skal dere gjøre det offisielt?

BimJan17

Flørter med forumet
Hei! Jeg lurer litt på når vi skal gjøre graviditeten offisiell ved for eksempel å legge det ut på facebook... Tenker litt på etter OUL selv om vi skal på TUL i morgen, men så er det litt lenge å vente til uke 18-20 også :p

Vi har gjort det.. Er 10-11 uker:) hadde TUL og alt var bare fiiiint og her begynner det å vises så!

Vi forteller det til alle venner og kjente vi møter for tiden. Facebook stresser vi ikke så mye med enda da vi synes det er kjekkere å fortelle det til folk selv. Tipper vi venter med facebook til magen er skikkelig på plass og at det ikke kan mistolkes :p

Ble offisielt i går hos oss, da magen min allerede er vanskelig å bortforklare :p

De viktigeste vet det. Nå forteller vi det bare om det faller seg naturlig når vi møter folk :) Kommer nok ikke til å legge det ut på Facebook. Trenger en skikkelig opprydding i vennelisten der kjenner jeg. Masse gamle kollegaer jeg ikke har utvekslet et ord med siden jeg sluttet i jobben etc.

Det er jo strengt tatt ute her, noen få som ikke vet enda, men vi legger på face etter oul. :)

Vi kommer ikke til å skrive noe på face. Tenker at de som trenger å vite det, får vite det av oss. Med andremann la vi det ut på face etter ordinær ul. Med førstemann hadde jeg ikke facebook. Denne gangen føler jeg ikke behov for å offentliggjøre det på face. :p

Vi begynte å fortelle det til venner og bekjente som vi møter, etter at alle i familien visste det :) Og Facebook blir nok etter oul! :) Er 14+3 nå.

Vi kommer ikke til å skrive noe på face. Tenker at de som trenger å vite det, får vite det av oss. Med andremann la vi det ut på face etter ordinær ul. Med førstemann hadde jeg ikke facebook. Denne gangen føler jeg ikke behov for å offentliggjøre det på face. :p

Skriver under på den! :p

Skal ikke gjør det denne gangen, skal ikke si det til noen utenfor vennekrets å familie. Noen vil jo få vite det gjennom de. Men vil helst at ferrest mulig skal vite det..

Sist la vi ikke ut på Facebook før et døgn etter babyen var født, mange som fikk seg et lite sjokk da :-) Denne gangen legger vi kanskje ut etter oul, mulig vi bare venter til etter fødsel denne gangen og :-)

Kommer ikke til å fortelle det på Facebook denne gangen, så her får folk vite det fortløpende når vi treffer dem :)

La ikke ut noe før etter fødsel sist :) Tviler på at jeg legger ut noe på facebook, men om jeg blir tagget i et bilde eller får lyst til å legge ut noe så gjør jeg det. Men tviler ;)

Legger ikke ut noe på facebook eller andre sider. Vi forteller det til de vi vil vite det av oss, så får bare resten høre det fra andre.

Sist fikk besteforeldre vite ved uke 14. Alle andre fikk vite det etter OUL. Denne gangen fortalte vi det til besteforeldre og familie etter TUL i uke 11+3. Tenker å fortelle til.nærmeste venner når det kommer naturlig i samtalen. Er 12+0 i dag. Facebook poster vi aldri noe personlig. De som trenger å få vite får vite av oss personlig.

Familien får vite det uke 13, når mannen er kommet hjem fra jobb.. De andre etterhvert. Skal på møte med hele firma uke 18 så da får nok de vite, ellers ville jeg holdt det hemmelig litt lenger!
Hadde ikke noe på face før etter fødsel sist, men ikke helt bestemt hva det blir denne gang... Tenkte på til jul, med sløyfe rundt magen og "dont open until 2017" ellernoe :)

Grunnen til at jeg kommer til å legge det ut på Facebook, er at min familie, og mange venner bor på andre siden av landet :) Så da er det lettest :p Har så klart ringt til nærmeste familie der oppe!

Blir ikke et ord på Facebook her heller. Føler overhode ingen opplysningsplikt!

Back
Topp