Når skal dere fortelle?

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Ser noen har fortalt allerede. Men dere som velger å vente, når kommer dere til å fortelle og hvorfor akuratt da?
Det er jo 4 uker forskjell mellom noen av oss her :)

Last edited:
Vi håper å vente til vi har vært på ultralyd uke 13 og forhåpentligvis fått vite kjønn. Planen er da å sende ultralydbilde til besteforeldrene:)
Mine foreldre vet allerede at de blir besteforeldre for en annen baby i slutten av oktober og de kommer ikke til å skjønne noe når det dumper ned et bilde av en baby til i postkassa:p

Mulig det blir sagt på jobb før den tid pga noen arrangement.

Jeg er usikker! Skal hjem til mamma neste helg. Tror jeg sier det da, tror ikke jeg klarer å holde meg! :b
Til jenta jeg har fra før venter jeg nok til 12 fullgåtte uker, så jeg føler det er litt mer safe.

Tar det til påske. Jenta vår på fem har fått en genser der det står "best sister" på. Hun skal få den på når vi skal reise til mine foreldre på hytta. :p

Rundt uke 9 og 10, passer praktisk å gjøre det i forbindelse med påsken++. Det er familien, da. De nærmeste vennene får nok vite det snart, orker ikke skjule at jeg er dårlig og slapp lenger.

Alle våre nærmeste vet om det nå :) Jeg hadde aldri klart å gå igjennom 12 uker alene med denne nyheten. Synes det er godt når foreldrene våres vet om det, og tenkte med en gang at skulle det skje meg noe, så har jeg et godt støtteapperat. :) De fleste på jobb vet om det, for jeg har ikke samme energien nå som tidligere. Er 9+6

Hadde jo tenkt å lage påskeegg til besteforeldrene, men pga kvalmen så bestemte vi oss for å fortelle dem det i går. Jeg klarer jo ingenting, og trenger litt hjelp med henting og levering i bhg. Og mannen håper vi kan bli invitert på middager, siden det bare er han som er i stand til å lage middag for tiden.
Ellers håper vi å holde det så lenge som mulig, jeg trenger tid til å glede meg skikkelig:happy: Denne kvalmen tar alt av motivasjon..

Kun foreldrene våres og den ene broren min som vet det, selv om vi ikke hadde tenkt å fortelle det til noen før rundt 17. mai. Nå tenker jeg å vente til etter en evnt TUL og så vurdere deretter.

Det blir uke 9 her, altså neste uke:happy: Da blir vi å fortelle til foreldre og søsken, og deretter forteller vi venner og kollegaer:happy:

Tenker til påske :) da er alle samlet :)

Jeg er 10 uker idag og veldig mange vet det allerede, (avslørt av ei sladrekjerring på jobb var vel det som egentlig gjorde at nyheten slapp ut)
Men har ikke vært så veldig redd for å fortelle det etter ul i uke 8 :-)
Tenker at jeg forteller alle etter ul i uke 11+6, da kommer jeg til å si at det ikke er hemmelig lengre:-) selv om det egentlig ikke er det :-P

Back
Topp