Når skal dere fortelle..

SF100808

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Når skal dere fortelle den store nyheten til venner og familie??
jeg skal fortelle det til bestevenninna mi imorgen, men til famile og andre venner skal jeg iallefall vente til jeg er i uke 12, eller så lenge jeg klarer å holde det skjult ;)

Bestevenninda får vite det på fredag på tur til Gøtebrg for en jenteweekend. Er da 6+0
Foreldre får vel vite det rundt uke 8 og søsken rundt uke 12 etter tidlig UL oppfølging på ullevål.
Alle andre får vite det etter det når vi føler oss klare, men uke 14-16 kanskje

Har fortalt det til svigermor og noen venner, syns det er vanskelig å ikke si det til noen :p Men resten av familien, venner og storesøster får vite det når jeg er ca 12 uker.
Håper jeg kommer dit da..

Har bestilt tidlig ul i uke 13, så skal prøve å holde det hemmelig til etter det ;)

Begge bestevenninne mine og søsteren min vet. Mor skal jeg fortelle det til etter jeg har vært på tidlig ul neste uke.

Resten får vite det etter uke 12 :)

Våre foreldre og mine venninner vet det. Søsken og resten blir etter 12 uker. Har lyst på ul rundt uke 10. :)

Venter med å fortelle det til foreldre til etter vi har vært på første legetime tror jeg. Kommer litt an på når jeg får time

Her vet mine foreldre og min lillebror, alle på jobben min og beste venninna mi :) blir å fortelle til resten av familien og venner etter ultralyden den 24 september :)

Ingen veit noko enno, håpar på å halde det slik til eg har vore på ordinær ul.

Vi har fortalt det til mine foreldre og søsken :) Alle andre får vente til uke 12. 3 uker igjen bare til uke 12 nå. Var på tidlig UL i dag og fikk se et perfektekt hjerte så nå er det vanskelig å ikke si noe.

Familien våres og de nærmeste vennene våre vet :) og jeg har gitt opp å prøve å skjule magen, så får si det etterhvert som folk spør :p mange som kikker, men foreløpig er det ingen som har spurt ;)

Nå er jeg 9+1 mener jeg, vil vente då nært uke 12 jeg klarer før det blir offentlig på facebook :)

Skal på ul neste uke. Er 8+5 då trur eg. Så vis alt ser bra ut begynner vi og fortelle det til de nærmeste . Mest for formen min er ikkje bra og magen står på spreng :p på Facebook får vente til oul :)

Har ikke sagt det til noen andre enn samboer ennå... Synes det er vanskelig å si noe før jeg er lengre på vei siden jeg har mistet to ganger før.

Har sagt det til to venniner og en av søstrene mine. Skal fortelle min mor og resten av søstrene mine neste uke. Rester forteller vi sikkert etter uke 12 en gang. Kanskje etter oul :)

Sa det til samboer og mamma rett etter positiv test. Ei venninne fikk vite det i uke 8. Resten av venner og familie får vite det etter ul i uke 12 :) må være sikker på at alt er i orden før jeg sprer nyheten, da jeg ikke ønsker oppmerksomhet rundt det hvis noe er galt. ..

Her vet mamma,pappa og tanta til samboer det. Egentlig vil jeg ikke at noen andre skal vite det da dette er nr 2 og jeg allerede har en på 8 mnd .. er så utrolig redd for negative reaksjoner,men samtidig så er det mitt liv og mitt valgt da :p

Jeg har fortalt det til sjefen. Jeg måtte avlyse noen viktige ting, så følte jeg måtte si hvorfor så hun ikke trodde jeg var helt på jordet. Har heldigvis verdens mest støttende og gode sjef!

Fortalt det til to gode venninner <3 og til moren min!
Men jeg vil vente til vi har vært på UL i uke 12 til å fortelle det til resten.
Da har vi et enda bedre bilde å vise også :-D Det vi har nå er en peanøtt :P

Back
Topp