Snorkfrøkena
Betatt av forumet
Og hvor gamle er dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter til etter ul i uke 12 - sist ble det oppdaget MA
Søsknene er 3, snart 9 og 10år gamle
Ble oppdaget på ul i uke 11+5, fosteret døde i uke 5/6....<3 Hvilken uke var du i da?
Samme her! mi er 9mnd då, men held framleis godt på hemligheiterFortalte det samme dag som jeg testa positivt. Han er 7 mnd., så han er relativt god til å holde på hemmeligheter. ;-)
Holdt på å si det vi og, hadde det ikke vært for at overraskelsen skulle være første luke i adventskalenderen få dager etterpå hadde vi nok delt det med ungene. Og etter mye rot fikk jeg den ultimen jeg var henvist til (mye rot og misforståelser)... Uten den hadde vi gått uvitende enda lengre...Mista også i MA uke 12, så det blir ikke før etter det og etter ekstra ul den uka, før vi sier det til vår 3-åring
Holdt på å si det rett før sist, så veldig glad vi slapp å prøve å forklare hva som hadde skjedd
Off ja, orker ikke å gå 12 lange uker til å så få sjokk beskjeden! Var såå klar til å si det til henne, og besteforeldre osv... Så var det bare et rent helvete istedenHoldt på å si det vi og, hadde det ikke vært for at overraskelsen skulle være første luke i adventskalenderen få dager etterpå hadde vi nok delt det med ungene. Og etter mye rot fikk jeg den ultimen jeg var henvist til (mye rot og misforståelser)... Uten den hadde vi gått uvitende enda lengre...