Når skal dere fortelle det??

maltesers

Forumet er livet
Når skal dere fortelle om graviditeten og til hvem først??
Jeg har fortalt det til de to bestevenninne mine, hu ene var med meg når jeg testa!
Også fortalte jeg det til mamma og pappa idag! Er alltid kjekt å spørre mamma om råd!
Vi er ikke helt enig når vi skal fortelle det til svigerforeldrene mine, men blir i løpet av den første tida nå!
Resten vår vente til det har gått 3-4 mnd:)

Jeg har fortalt det til et par venninner, men familien ellers må vente til 3 md er gått. Det er faktisk på bursdagen til svigermor, så vi får se om vi kan glede henne *fingers crossed*

- Myth -

Foreldrene og svigerforeldrene vet. Ingen andre =)

Her vet sjefene mine det (siden jeg gikk rett ut i sykemelding), noen venninner og mine foreldre. Resten tar vi etterhvert. Har jo mest lyst til å rope det ut til hele verden, men det er vel best å vente. Skal på tidlig UL, så etter den tid blir det nok enda vanskeligere å ikke si noe [:D]

Tror kanskje mamma er nysgjerrig siden det var brev til meg fra Ullevål her om dagen, men hun vet bedre enn å spørre ;)

- Myth -

her vet søstra mi det.. fortalte henne på fredag...! Har planer om å fortelle foreldrene våre snart, resten kan vente en stund...[:)] Og så må vel sjefen få vite snart, fordi det kan være no utageringsproblematikk og greier på jobb...

sliter med å skjule det nå, for magen er meeeega oppblåst....OFF....pluss kvalmen da, som gjør at jeg går med seabånd hele tiden. For å ikke glemme det utallige tissepausene jeg må ta bare på en kort stund når jeg er på tur. Men....har ikke fortalt noen, og hadde ikke planer om det før over uke 12

Her skal ingen få vite noe før etter 12 uker[;)]
Mistet en i uke 8 sist, så da vil jeg ikke at noen skal vite noe før det er mere sikkert-

Har fortalt det til mine foreldre og svigers. Og til noen på jobben min...
Vet ikke helt når vi forteller til resten, tar det som det kommer [:)]

Har fortalt det til de nærmeste; foreldre, søsken og et par venninder - syntes det er godt de vet det om det ikke går bra også...

Ellers må jeg vel si noe til sjefen etterhvert, gruer meg til det da jeg er i perm nå og vet at de sliter med å få kabalen til å gå opp på jobb. 

Vi Kommer til å vente til uke 12 med å fortelle det til noen. har mistet før i uke 10-11 så vil være litt mer sikker før eg forteller d til noen. fortalte det heller ikkje til noen sist når vi mistet.. tror det hadde vert vanskeligere om folk hadde vist det å spurt og mast om kordan det går +++

ORIGINAL: spire3

Vi Kommer til å vente til uke 12 med å fortelle det til noen. har mistet før i uke 10-11 så vil være litt mer sikker før eg forteller d til noen. fortalte det heller ikkje til noen sist når vi mistet.. tror det hadde vert vanskeligere om folk hadde vist det å spurt og mast om kordan det går +++

her visste to venninner av meg at jeg mistet forrige gang.. Det har vært NULL mas, bare gode ord og masse støtte!! [:)]

ikke fortalt det til noen enda.. hadde planer om å vente til rundt uke 14... men ser jo gravid ut allerede, så spørs om jeg ikke sier det snart.. når jobb er i boks å sånn [;)]

Jeg har fortalt det til mine foreldre og min bror, sambo vil vi skal vente med å fortelle det til hans foreldre til etter uke 12.
Har også fortalt det til noen på jobb siden jeg jobber på et sykehjem hvor det kan være noen tunge løft i blant.
Resten av familie og venner får også vite det etter uke 12.

Har kun fortalt det til min søster siden eg snakket med hun før eg skulle ta en test.. vil vente litt med å fortelle det til resten [:)]

Her er det fortsatt ingen andre enn meg, samboeren min og en vikarlege som vet det [;)] Tror ikke vi kommer til å si noe til noen før uke 12, men gleder meg veldig til det [:)] Tror vi kommer til å få veldig gode reaksjoner.

Sist ventet vi til uke 12, denne gangen valgte vi å fortelle det med det samme vi så resultatet på testene.

Back
Topp