Når skal dere fortelle det til sjefen?

-Lykke

Andre møte med forumet
Jeg jobber selv som sykepleier og det blir veldig synlig nå som jeg ikke «vil» ha kreftpasienter som har fått cytostatika o.l.
Skal ha medarbeidersamtale når jeg er 8+2.. Syns det er så tidlig å fortelle, men det er kanskje naturlig å be om tilrettelegging da. Hva tenker dere? :-)

Jeg fortalte det tidlig sist gang til sjefen, dette pga en tung bruker. Denne gangen gjør jeg ikke det, for vi er nå 2 stk inne der i stell og er ikke tungt lengre.
Men det er mye bedre å si ifra til sjefen hvis du ikke kan til de pasientene og sjefen kan være med på å passe på at du ikke havnet på de, uten at alle de andre begynner å snakke :happy:

Jeg forteller det ikke før jeg må. Er midt i en jobbsøkerprosess om dagen :)

Har alt gitt beskjed til sjefen jeg; da mest på grunn av medikamenter som håndteres og administreres sol er potensielt farlige for spira; tar de forhåndsreglene jeg kan/bør jeg:rolleyes:
Jobber som vpl i bofellesskap for eldre/eldre utviklingshemmede :joyful:

Jeg fortalte det tidelig sist gang, pgr dårlig form. Jobber i barnehage. Vi er jo et team på 4. Og hvis jeg er ofte dårlig, trøtt osv så er jo det ikke så bra for dem. Da er der bedre å si grunnen. Så kan jeg heller få tilrettelagt dagen min.
Jeg har litt for mye ansvar atm. Så håper jeg ikke etterhvert må sjukemelde meg. Vi er 4 stk på jobben som nå er gravid... :p stakkars sjef!

Har alt gitt beskjed til sjefen jeg; da mest på grunn av medikamenter som håndteres og administreres sol er potensielt farlige for spira; tar de forhåndsreglene jeg kan/bør jeg:rolleyes:
Jobber som vpl i bofellesskap for eldre/eldre utviklingshemmede :joyful:
Jeg jobber også som vernepleier. Nå ble jeg nysgjerrig på hvilke medikamenter som er potensielt farlige? Gjelder dette også ved administrering?

Jeg jobber også som vernepleier. Nå ble jeg nysgjerrig på hvilke medikamenter som er potensielt farlige? Gjelder dette også ved administrering?