Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mamma`n og pappa`n til sambo vet det Skal fortelle det til mine foreldre om to uker. Så skal resten få vite det rundt juletider, hvis vi klarer å skjule det så lenge ;)
Sist gjettet alle seg til det så tidlig, å det var litt kjedelig :/
Her vet mamma og pappa det, samt tre av mine beste venninner. Resten får vite det når det passer seg slik. Graviditeten vises veldig tidlig på meg, så det er vanskelig å holde det skjult så mye over 3 måneder i alle fall....
Foreløbig er det bare meg og sambo som vet det,vi har lyst til å vente litt lengre med å fortelle foreldre og søsken på hver side.
Men jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å fortelle det til mamma og pappa
Jeg har ombestemt meg:P tror iikke jeg klarer å holde meg til uke 12 :) hehe
Er så vansklig å skjule det når jeg f.x. er hos svigers og blir kvalm av desserten! :P Ikke likt meg... Også røyker de inne, så vil si det slik at de vett de trenger ikke røyke meg opp i ansiktet akkurat:)
Har fortalt det til en del venniner + nærmeste familie og slik skulle det forbli til jeg var sikker på at det kom til å gå bra.. Meeeeen vi hadde familiebursdag i helga.. Trodde selv jeg hadde funnet på en kjempesmart hvit løgn, men det viste seg utover kvelden at det ikke var nooooen som trodde på meg... Så nå vet hele gjengen det utenom besteforeldrene mine for de er bortreist... Det er veldig blanda følelser at så mange vet det nå... Ett par av venninene mine vet det kun fordi jeg trodde det var heeeelt usannsynlig at jeg var gravid så vi satt å spøkte med det ett par uker før jeg tok test... å da var de så nysgjerrige at jeg ikke fikk fred før de hadde fått vite resultatet Så nå er det virkelig bare å håpe det går bra denne gangen! Synes det var veldig godt å ha venniner og familie rundt meg forrige gang, så det er ikke sånn kjempe negativt for min del at de vet det visst det skulle gått galt denne gangen også, men jeg vet at mamma å svigermor og ett par andre tok det ganske tungt sist... så nå er jeg mer bekymret for de