Når skal dere fortelle ALLE at dere er gravide?

Er vel fortsatt en mnd til vil jeg tro .. :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer til å fortelle det til nærmeste familie etter uke 12 en gang :) Legger nokk ikke ut på facebook før vi har vært på OUL.
 
Sier ikke noe på face. Forteller det til folk ettersom vi møter de:) skal si det til ungene imorgen og jobben til uka:)
 
Delte nyheten med alle de nærmeste fortløpende etter tidlig ul i uke 12 i forrige uke. Delte på FB forrige søndag, etter at alle nære hadde visst nyheten i noen dager.
 
Fortalte mamma og pappa nyheten for 1 time siden. Fikk den reaksjonen jeg ventet... sjokk... fikk høre at jeg ikke måtte bli en fødemaskin (har en på 13mnd!). Jajaa...godt at det er sagt! Hadde gruet meg!
Nå er det bare min søster og bestemor igjen av mine nærmeste...
Det å dele nyheten til kjæresten min sin familie, overlater jeg til han ;)
 
Fortalte mamma og pappa nyheten for 1 time siden. Fikk den reaksjonen jeg ventet... sjokk... fikk høre at jeg ikke måtte bli en fødemaskin (har en på 13mnd!). Jajaa...godt at det er sagt! Hadde gruet meg!
Nå er det bare min søster og bestemor igjen av mine nærmeste...
Det å dele nyheten til kjæresten min sin familie, overlater jeg til han ;)

Det klarer du fint :) da er det jo over et år imellom! Kan bli noen tøffe dager, men det tror jeg vi å dår, selv om hun da er nesten 3,5.
 
Det klarer du fint :) da er det jo over et år imellom! Kan bli noen tøffe dager, men det tror jeg vi å dår, selv om hun da er nesten 3,5.
Takk for trøstende ord! <3 Jeg gleder meg til å bli tobarns mor :D
Jeg regner med det blir noen tøffe dager og netter...men det kan det jo bli uansett hvor gamle barna er! :)
 
Takk for trøstende ord! <3 Jeg gleder meg til å bli tobarns mor :D
Jeg regner med det blir noen tøffe dager og netter...men det kan det jo bli uansett hvor gamle barna er! :)

Det tror jeg også. Hun tuppa vår på snart 3 har begynt å utfordre autoriteten til oss foreldre. Gjentar det vi sier og svarer bare "nehehei".... Stor stas....
 
Fortalte det til alle i nærmeste famile da testen var positiv jeg :D hehe. Men blir ikke annonsert på facebook føt etter oul =/ Bare for å være på den sikre siden.
 
I morgen får øvrig familie vite det :)
 
Vet ikke helt om hun skjønte det helt. Hun sa babyen skulle komme i morgen :) så blir nok lang ventetid. Men magen fikk en kos og så sa hun at hun ville ha en lillebror :)
 
Tenkte å fortelle det etter ordinær ultralyd nå torsdag, har hatt lyst å fortelle lenge, men ønsker å være mer sikker på at alt går bra med tanke på at vi har prøvd så lenge
De nærmeste fikk vite det veldig tidlig :D
 
Kommer til å fortelle det til nærmeste familie etter uke 12 en gang :) Legger nokk ikke ut på facebook før vi har vært på OUL.

Har fortalt til nærmeste etter uke 12. Men skal ikke legge det offentlig på FB eller lignende. Det er fortsatt kun familie som vet det, ingen av mine venner/kjente :)
 
Har fortalt til nærmeste etter uke 12. Men skal ikke legge det offentlig på FB eller lignende. Det er fortsatt kun familie som vet det, ingen av mine venner/kjente :)

Jeg har heller ikke giddet å legge det ut på fb. Jeg tenker at mine nærmeste vet det jo nå uansett. Det synes jo godt nå, så jeg tenker at dersom noen bekjente kommer bort til meg, og blir sjokkert over at jeg ikke har fortalt det, ja, nei, da er de kanskje ikke så nære da...?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har heller ikke giddet å legge det ut på fb. Jeg tenker at mine nærmeste vet det jo nå uansett. Det synes jo godt nå, så jeg tenker at dersom noen bekjente kommer bort til meg, og blir sjokkert over at jeg ikke har fortalt det, ja, nei, da er de kanskje ikke så nære da...?


Sent from my iPad using BV Forum

HElt enig med deg :) Skal på en fest nå i august, da ALLE får vite det :) Om jeg ikke finner noe å kle på meg for å gjemme magen ;) ;) ;) Eller blir det bare overraskelse i november :D :D :D
 
Back
Topp