Når skal dere fortelle ALLE at dere er gravide?

Har fortalt til alle nærmeste venner, familie og sjef. Er i uke 15 og alle ul har vært fine så er ikke hemmelig lenger. Men har ikke lagt ut noe på sosiale medier, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller før babyen er født. Er så redd for å 'fortelle' det så offentlig og så skjer det noe forferdelig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vet ikke om jeg skal annonsere det på facebook i det hele tatt egentlig. Heller bare nevne det on det kommer opp som tema :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har hatt veldig mykje blødningar så venta til etter ul 13+0 før vi sa det til venner og familie. Er ingen hemmelighet, men trur ikkje eg kommer til å legge ut noke på facebook.
 
I morgen skal vi på utvidet ultralyd. Om alt er bra, så blir det offisielt!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
16. Mai skal vi på ul, og er då 14 veker! Då skal alle få vite det, inkl ungane våre og dei på jobben :) dersom vi skal sei noko på fb, trur eg vi ventar til oul, ca midten av juni :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er 2 venniner og sjefen som vet. Holder det hemlig for alle til vi gifter oss. 13 skal jeg på ul og den 16 gifter vi oss. Ellers har vi ikke planer om å nevne det på facebook.
 
Vi fortalte det til familien i påsken, i min uke 11. Flere hadde allerede en mistanke . Vennene våre vet det også nå men ikke jobben. De får vente ei uke eller to til. Eneste utfordringen nå er å skjule magen, he he, for den er på plass ❤️❤️.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det er 2 venniner og sjefen som vet. Holder det hemlig for alle til vi gifter oss. 13 skal jeg på ul og den 16 gifter vi oss. Ellers har vi ikke planer om å nevne det på facebook.
Så kjekt! I juni bryllupet skal stå? Misunnelig :)
 
Her ble det fortalt fredag forrige uke. Var da 12+5 og hadde vært på tidlig UL hvor alt så strålende ut. :p Fortalte det til nærmeste familie i påsken ettersom jeg tilbrakte hele påsken med de på en liten hytte. :eek: Og jeg er ikke akkurat lite hissig når jeg er gravid, så fant ut det var greit å "advare". :taunt014
 
Her ble det fortalt fredag forrige uke. Var da 12+5 og hadde vært på tidlig UL hvor alt så strålende ut. :p Fortalte det til nærmeste familie i påsken ettersom jeg tilbrakte hele påsken med de på en liten hytte. :eek: Og jeg er ikke akkurat lite hissig når jeg er gravid, så fant ut det var greit å "advare". :taunt014
Føler jeg har midlertidig tourettes til tider og er mye mer hissig enn vanlig. Satt på plass en foreleser i dag (han fortjente det ;)
 
Føler jeg har midlertidig tourettes til tider og er mye mer hissig enn vanlig. Satt på plass en foreleser i dag (han fortjente det ;)

Haha!! Herlig!!
Med 4 unger (3 av de min bror sine) og foreldrene mine følte jeg det var ytterst nødvendig. Satte mamma påplass opptil flere ganger. Haha...
 
Haha!! Herlig!!
Med 4 unger (3 av de min bror sine) og foreldrene mine følte jeg det var ytterst nødvendig. Satte mamma påplass opptil flere ganger. Haha...
Det føltes skikkelig bra også! Bare ropte det ut og så gav han seg.. Makan! Greia er at han endrer reglene som gjelder på studiet hele tiden. Går ikke an det
 
Har fortalt det til sviger mor i uke 5 for vi bor på en gård med mye tonge løft så hun kunne forstå at jeg ikke kunne løfte så tunkt så fikk søstra mi og ei venninde vite det i uke 8 resten får vente til vi har vert på ul 13 mai
 
Har fortalt det til sviger mor i uke 5 for vi bor på en gård med mye tonge løft så hun kunne forstå at jeg ikke kunne løfte så tunkt så fikk søstra mi og ei venninde vite det i uke 8 resten får vente til vi har vert på ul 13 mai
Ofte slike praktiske ting gjør at det er best å si det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har vi fortalt det til ungene våres, den nærmeste familien, noen venninner og venner. Føler ikke at det er en hemmelighet lengre, men har ikke lagt ut noe på fb-sida mi. Men svare ærlig når noen spør :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp