Når skal dere fortelle ALLE at dere er gravide?

Sunnmøring81

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er 10+0 imorgen og blir sprø av å holde det hemmelig. Har sagt det til ne nærmeste, men gleder meg sånn til å offentliggjøre det. Vet jo forsåvidt ikke om det lever engang inni meg, men ingenting tilsier at det ikke skal gjøre det. Jeg blør ikke, og er meget ustabil i humøret ;) Supertrøtt er jeg også, selv om dette har gitt seg litt de to siste ukene. Når går dere public? Legger de fleste seg på 12 uker?
 
12 uker her ;)
 
12 uker her også :p selv om de første et det er nyheten fremdeles fremmed på Facebook :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg "måtte" fortelle det til familien i påsken, pga. 5 dager sammen på hytta. Og jeg pleier å ta meg et glass vin eller tre i påsken og en kald cider i påskesola :) Men er 11+1 i dag og har all verdens symptomer, så jeg regner litt med og håper på at det blir en baby denne gangen <3 Men ikke offentlig på Facebook enda for å si det sånn.
 
Vi har fortalt det til familiene våre, pluss de nærmeste vennene. Klarer altså ikke å holde kjeft :p Men gleder meg til jeg kan buse det ut på Facebook til alle :D
 
Familie og nærmeste venner har visst det siden uke 3-4. Bortsett fra farmor og noen tanter, for de skravler så fælt og da hadde det garantert vært ute samme dag som de fikk vite det! :p Ellers blir det vel offentlig på Facebook og slikt tirsdag 29. april, etter at vi kommer hjem fra tidlig ultralyd (12+2). Føles ut som en evighet til, hehe! Vil fortelle det til hele verden med en gang!
 
Jeg skal på tidlig ul på torsdag! Da er jeg 10+3. Dersom alt ser bra ut, ville dere følt det trygt å bare si det da? Ææææææ blir gal :p
 
Blir nok ikke facebookmateriale på en stund her :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var på ul i uke 7 pga blødninger. Da så hun ingen tegn til blødningene, og fant et bankende hjerte :) Og alt så helt perfekt ut med lille reka :)

Så her vet alle i familien det + noen av våre nærmeste venner :)
Vurderer også å legge det ut på FB, siden vi har sett at alt er bra :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
I morra tenker jeg! Da er jeg 12 uker og skal på ul, dersom alt er bra så blir det offentlig:D

Mamma har visst det hele tiden da...
 
Her vet nærmeste familie og nærmeste venner det. Når vi runder 12 uker kan det bli offentlig, men kommer ikke til å gå inn for å fortelle alle det :) får ta det som det kommer og si det når det føles naturlig å si det. ;) Tror nok ikke vi kommer til å legge det ut på Facebook i det hele tatt.
 
Har tenkt å gjøre det offentlig i uke 13+3 siden jeg ikke har fortalt lillebrorn min enda, han skal konfirmeres så skal fortelle det dagen etter eller før :) han bor i kristiansand så ser han ikke så ofte og vil si det til han på en orntlig måte og ikke over tlf eller melding :p
Men har såååå lyst til å rope det ut nå!! :p
 
12+0 idag, og blir nok å offentliggjøre det i løpet av uka :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Har tenkt å gjøre det offentlig i uke 13+3 siden jeg ikke har fortalt lillebrorn min enda, han skal konfirmeres så skal fortelle det dagen etter eller før :) han bor i kristiansand så ser han ikke så ofte og vil si det til han på en orntlig måte og ikke over tlf eller melding :p
Men har såååå lyst til å rope det ut nå!! :p
Den forstår jeg!! Men alle mine nære vet det, har bare så lyst å fortelle venninnene mine det :D
 
Her vet noen veninner og kompiser det allerede. De er de første som har fått vite det hver gang. Så venter vi til rundt uke 12 til å si noe til familien. I følge ultralyden er jeg 11 + 0 i dag :D Så på fredagen skal jeg på første jordmor kontroll så om hun hører hjertelyden der så sier vi det til svigers. Min familie får vite st sist siden de er så flinke å slarve ;)
 
Back
Topp