Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skal ha dåp om 2 uker, da er hun 3 måneder. Ble fort bestemt at vi tar det da siden vi ikke skal ha dåpen der vi bor, men på mitt hjemsted, og da slipper vi be de to eldste fri fra skolen for å dra i dåp.
Vi skal ha navnefest i dag
Frøkna er 2 måneder og 1 uke.
Det ble litt raskt bestemt siden vi fant ut at alle var på samme sted nå i ferien. Vi er to familier som må reise landet på tvers i tilfelle og da passet det like godt å ta det nå
Vår ble døpt 8. juli, født 3. mai, så han var bare 2 mnd og 5 dager gikk over all forventning! Han storkoste seg under gudstjenesten - lagde ikke en lyd.. lå bare i armene mine, kikket og lyttet til alle de nye lydene <3 under feiringen etter kirken sov han mye, og det lille han var våken var han veldig fornøyd
Skal ikke døpes Det blir navnefest 18 august, da er hun litt over 3 mnd. Bare fest, ikke noe seremoni. Veldig spent, siden hun er så ‘krevende’ nå (sovner bare i armene mens hun bysses bl.a).
Vi har ein fadder som skal mønstre på i Forsvaret på tirsdag, så eg må vente å høyre når ho kan komme heim å være med [emoji87] Og så må det passe med pappaen sin reisejobb, då han er vekke ei helg i mnd.