Jeg ville også drøye det, men andre folk bare stappet på fra hun var stor nok til å spise annet enn pupp. Alle var sååå enige med meg mens jeg var gravid og da hun var helt fersk om at vi ikke trengte å gi henne sukker og sånt før hun visste hva hun gikk glipp av, og så snart hun er stor nok og jeg ikke ser på så har de gitt henne krem og kake og is og jeg vet ikke hva, for det var jo såå gøy at hun syns det var godt.
Jeg skjønner jo det da, men jeg irriterer meg over det enda. Jeg kan jo ikke stå imot alene når til og med sambo slenger reglene ut vinduet så snart hun har litt feber, og stapper på med snop selv om hun drikker melk og spiser eple liksom.
Så jeg prøver å holde det begrenset til lørdager, spesielle besøk og bursdager.
Når ting blir for ille så må jeg bare dra fram at jeg vil gi henne en best mulig forutsetning til å være glad i seg selv, og at hun skal være sunn og frisk. Å utsette henne for å være overvektig vil jeg bare ikke, og jeg tror hun har veldig lik kropp som meg, dermed kan hun lett legge på seg senere. Vil bare gi henne gode vaner fra hun er liten.