når sier det stopp??

Renate n.e

Flørter med forumet

hadde det vært opp til mannen min hadde vi sendt største frøkna på 3 år til sigers hver helg..

jeg liker ikke så veldig godt å sende henne bort for jeg mener jo at når man først har fått barn så bør man jo ha dem hjemme hos seg ( gjør jo ikke noe å sende henne med di av og til).

men når bør det si stopp?

hvor ofte har dere "barnevakt" til deres barn?

er det veldig domt å "ego" å tenke sånn?

håper dere skjønner hva jeg mener :)

Enig med deg her. Av og til er okei, men ikke hele tiden. Ofte jobbes d jo i ukedagene så kvalitetstid med barna i helgen er godt å ha synes jegemoticon

Vi skal ha barnepass fra lørdag til søndag neste helg, og d er første overnattingen til Emil borte. Kan ikke huske sist han på 2,5 år sov borte!

Hmm, vi har ikke mulighet for barnevakt, men vi har ikke ønske om det heller, så her har det aldri vært noe tema.

Jeg vet ikke helt hva jeg tenker er for mye når det gjelder andre, hvis det er det du lurer på. Regner med at barna trives hos barnevaktene, men spesielt hvis de går i barnehage virker det rart for meg at foreldre ikke ønsker mest mulig familietid i helgene. Det er sikkert fordi jeg selv er vokst opp med lørdagskos og søndagsturer, men jeg føler sterkt at helg er familietid. Det kan sikkert være flott med mye besteforeldretid også, men da må jo barna få masse tid med foreldrene utenom i alle fall.

Nå er vi førstegangs da, og jeg føler fremdeles at det kommer til å ta lang tid før jeg orker tanken på å sende jentene bort. Svigermor kan godt komme til oss å sitte barnevakt mens vi er ute, men ikke noe mer.
Synes ikke det er ego å tenke sånn, alle må jo føle på hva som er riktig å galt for dem:) 

Helt enig med deg! Er så kos å være sammen med de selv. Her mases det både fra min søster og svigermor om ikke de kan ha eldste på 4 år. Men jeg liker å han selv i helgene ;) Har kun barnevakt hvis vi er nødt.. ;)

Back
Topp