Når sier dere det til fremtidige søsken?

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Når sier dere det til dem?

Jenta vår blir 3 i desember. Vil jo ikke at vente tiden skal bli for lang. Men ønsker at hun skal forstå.

Når sier dere det til dem?

Jenta vår blir 3 i desember. Vil jo ikke at vente tiden skal bli for lang. Men ønsker at hun skal forstå.

Vi har ei som ble 3 i sept og hun får vite det på julaften :)
Men vi har allerede begynt å prate om da hun, og Lillesøstera lå i magen. Og om at der har Storesøster, og Storebror også våre... :)

Vi tenker å si det på julemorgen til barna og legge ved en strømpegave som avslører dette. For da kan de få gleden ved å si det til familien på selve julaften [emoji3][emoji173]

Min er 10 år, så forstår mykje. Men prøver å seie det så seint som mulig, helst ikkje før vi har sett liv på TUL og er over 12 veker. Han fekk vite det i veke 8 sist, fordi eg var råtedårlig og berre låg i fosterstilling på sofaen. Ikkje så kjekt når vi mista i veke 10. Han tok det utrulig bra då, men håpar å kunne dele det på eit litt tryggere tidspunkt denne gangen..

Mine to er 7 og 11 og jeg skal pakke inn noe som de får åpne på julaften morgen som avslører hemmeligheten:)

Har ei på 5 som ønsker sååå veldig en baby, alle vennene mine har fått baby nettopp/er gravid så hun syns det er så urettferdig at ikke hun får.. tenker å fortelle det rundt uke 9, før far reiser på sjøen igjen[emoji846] skal på TUL uke 7.

Back
Topp