Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer litt på når dere forteller til andre at dere er gravide???
Fortalte det til familien når jeg var ca 11 uker på vei. Lurer litt på hvor lenge det er vanlig å vente til en sier det til resten av "verden"???
Noen synspunkter/erfaringer???
jeg fortalte det til familien med engang jeg fant ut jeg var gravid.
noen venner og bekjente vet det allerede, men det er de jeg har mest kontakt med, pluss ryktene sprer seg så jeg har faktisk ikke kontroll på hvem som vet og ikke vet lenger. Men jeg har begynt å få mage og alle buksene mine er blitt forliten så folk tenker vel sitt når de ser meg [8|]
Men aller helst så hadde det vel vært det beste å ventet med å si det til jeg har vært på ultralyd. men men..
Fortalte familien nyheten med en gang vi fant det ut. Prøvde å ikke rope det ut med en gang, men nære venner fikk da høre det ganske tidlig. Har akkurat fått meg ny jobb, men fortalte det til sjefen med det samme, noe han var glad for (var i uke 10 da). Var redd for å spre nyheten for tidlig i tilfelle noe skulle skje, men alt er nå i skjønneste orden så langt [:)]
Vi fortalte det i løpet av få dager til familie og venner..... Jobben fikk vire om det relativt fort og (sa det vel til min nærmeste sjef ca 3 uker etter at vi oppdaget det) Ser ikkje noken vits i å holde det hemmelig. (trur ikkje eg hadde klart det om eg prøvde en gang) Syns det blir litt feil å tenke at en ikkje må sei det til folk i tilfelle det går gale... Alle vet jo om at der er en viss risiko for at det skal skje,men samtidig syns jeg at det er greit at folk som eg daglig omgås, vet om det i tilfelle noe slikt skulle skjedd. Eg mener, det er jo ikkje noen skam å spontanabortere.
Fant det ut i uke 6 og fortalte det til nærmeste familie og min beste venninne dagen etter at vi fant det ut. Resten av slekt og venner fikk vite det etter første legesjekk, rundt uke 12.