Er 6 uker . Og fortalte det på onsdag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i uke 7+5 i dag og syntes faktisk att magen allerede har begynt å titte litt frem. Jeg jobber i barnehage og er utrolig sliten, svimmel og litt småkvalm så å si hver dag nå. Lurer veldig på når det er lurt å si i fra?
Jeg valgte å fortelle det når jeg var i uke 8+6. Det har gått fint. Sjefen min sa at det skulle gå bra og at de etterhvert ville tilrettelegge litt så det blir enklere for meg [emoji4] jeg liker ikke hun ene kollegaen min, men jeg får bare bite tennene sammen til aug/sep. Håper jeg får fortsette som lærling et annet sted etter det.Jeg jobber også i barnehage, og var hos lege siden jeg var/er så kvalm og sliten. Ble sykemeldt 50%, og valgte å si ifra til de to andre jeg jobber med. Sjefen fikk vite det en uke før legebesøket siden vi skulle planlegge litt for neste år. Så er det jo veldig greit siden svangerskapsgrunn for sykemelding gir grunn for betaling fra nav fra første sykemeldingsdag...
Var ca 5-6 uker når jeg fortalte det til sjefen... Nå er jeg 9+3..