når si det

Fomla*venter nr 2

Glad i forumet
til dere som har barn fra før som er så store at de snakker, når sier dere fra om
at det kommer en babys??
syntes det er veldig vanklig, for ho mi er veldig til å skravle og sier alt i bhg.

tror vi kommer til å vente til nærmere uke 10-12

Vi skal si det i morgen etter UL =)

Har hørt at hjertet slår, men skal se at alt ser finfint ut før vi sier noe til ungene =) Gleder meg til det jeg =)

ja det hørtes jo veldig greit ut :)

moro å fortelle å da

Etter en llitt lei erfaring, er jeg nå fast bestemmt på og ikke fortelle dette til så mange før etter uke 12...

til dattra på 5 skal jeg vente så lenge som mulig. lang vente til ikke så greit og forstå att den må ligge der såå lenge...Og enda vanskligere og skjønne om noe går galt, men er alt bra skal hun få være med på UL og se, da blir det kanskje litt mer virkelig for en liten snuppe.. ( UL uke 18)

Mine barn er litt større så kanskje litt annerledes, men første gang sa vi det rundt 8 uker, da dem begynte å klage at jeg bare satt på sofaen eller sov og ALDRI vlle gjøre noe med dem.....
Men da jeg mistet i uke 12 var dem kjempelei seg, spesielt minstemann. Noen lærere har da også hørt : mamma hadde baby i magen men den er dødt nå...., tja barn er ærlige.
Andre gang var så tidlig, det har vi ikke fortalt dem. 3. gang ville vi ikke fortelle pga sjanse å miste igjen, men da vi var på sykehuset, og de så meg gråte måtte vi bare fortelle at jeg var gravid igjen men hadde mistet igjen og. De var lei seg, og dattera mi hadde trodd at jeg var gravid, hun er jo 10 og hadde sett multivitaminene.....
Så nå er det en dilemma, egentlig vil jeg fortelle det fordi dem er så stor, men skulle helst være sikkert først, så da betyr det ikke etter UL, da mine UL altid har vært perfekt, men tenkte jo uke 11 eller 12.

Hvis vi bestiller tidlig ul, så sier vi det etter den, men hvis ikke, så venter vi så lenge som mulig. 

Min er så liten ennå, så vi venter nok lengst mulig før vi sier noe til han :)

Venter helst så lenge som mulig. Minstemann på 2 år skjønner vel ikke så mye. Må vel mye snakking til om magen og baby for at han skal skjønne det.
Jenta på snart 6 skjønner mer og hun har lenge ønsket seg ei lillesøster, så blir spennende å se om vi kan oppfylle det ønsket hennes.
Men vi kommer vel ikke til å si noe før rundt uke 16 kanskje. Får se det litt an hvordan dette går.

Back
Topp