Når setter du opp senga?

Gleder meg til jeg skal begynne . Med første var ALT klart 3mnd før termin :p nå har jeg ikke gjort noe ! :o og ikke kjøpt et eneste plagg .. Tenkte å begynne å vaske klær og sengetøy og div nå innen et par uker :)

Åja ;) Har du ikke kjøpt et eneste plagg? :o Jeg er ferdig jeg :p
Bortsett fra noe småtteri.. en strømpebukse tror jeg jeg mangler.

Noope. Aner ikke hva jeg har etter storesøster, så vet ikke hva/om jeg må ha noe. Hehe. Har fått en sparkebukse da, men det er det eneste. :p

Jeg har allerede satt den opp. :)

Her blir senga satt opp om rundt 2 uker, da er jeg 35 uker, men det er ikke derfor.
Har kjøpt oss hus og får ikke tatt over før da, så jeg gleder meg !!! :D Gleder meg til å se på alle babytingene som bare er stuet bort i kjellerstua til mamma :p

Den er satt sammen da snuppa brukte den frem til sist uke, men får ikke gjort den i stand før vi er ferdige oppe i 2 etasje, og vi har fått opp trapp;) litt stress å klatre i en stige da man skal ordne med alt... men regner med at ting er klart om noen uker:) Jippi:)

Den MÅ jeg få ned fra lofte snart' for den skal skal males:) åjj, nå begynner jeg å få det travelt:o:)

Men jeg vurderer å kjøpe "bedside crib" som vi kan bruke den første tiden. Så det er litt det også, jeg vet ikke helt om jeg skal kjøpe det.

Back
Topp