Når setter du opp senga?

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Eller har du kanskje allerede satt opp senga? Vet noen har gjort det ;)..

Men jeg tror jeg setter opp rundt uke 37. Jeg er førstegangs,så regner egentlig med å ikke føde for tidlig :) Tendensen i min familie er å føde rundt termin (1 dag fra eller til).

Men må si jeg gleder meg til å sette den opp altså! :D

Jeg satte den opp for leeeenge siden... Kjøpte seng i januar og jeg klarte å vente hele 2 dager før jeg satte den opp... Klarte ikke engang å vente på at samboeren kom hjem fra jobb så han kunne hjelpe meg =P

Den settes opp når snøen blir borte, og jeg kan gå bak i uthuset å hente den :P DA skal den opp :)

Vogga er hos mamma å de, tar den nok ikke hjem på en god stund enda:)

Den er oppe, men det er fordi storesøster har brukt den fram til jul. Akkurat nå er den oppbevaring for alle di reine klærne jeg ikke har orket og brette. Stresser iiiikke. :p

Hehe, her er alle klærne i kommoden, bortsett fra noen få plagg som må vaskes først :)

Dene r ltt oppe :P det i lsi, at storesøster bruker den :P

Skal kjøpe junior seng til henne neste mnd håååååper jeg.
Så blir det å heve å fikse sprinkelsenga :) regner med jeg gjør den klar etter 17 mai helga

Altså, våre klær :p Har ikke vaska klær til lillesøster enda. Ikke funnet fram/kjøpt heller. Haha.
Åja ;) Har du ikke kjøpt et eneste plagg? :o Jeg er ferdig jeg :p
Bortsett fra noe småtteri.. en strømpebukse tror jeg jeg mangler.

Satt den opp i dag :D er 32 + 3 dager på vei. Vugga i stua har stått klar i flere måneder, syns det er så koslig å gå å titte på :)

Jeg er 34 uker idag, og bruker kvelden til å vaske sengetøyet til lille :) I morgen tror jeg at jeg vasker klærne :) Kommer til å vente noen uker før jeg rer opp i vogga, har ikke kjøpt madrass enda :) Har kjøpt madrass til sprinkelsenga, men så fant jeg plutselig ut at jeg skulle bruke vogga først så da blir det ikke redd opp i sprinkelsenga før lille har vært her en stund :)

Tenkte å sette den opp i dag (venter på at samboer-snorkedyr skal våkne...). Satte opp vugga i går. Er nok ikke fødeklar helt enda, men babyer har en tendens til å komme før tiden i min familie så det er greit å ha ting på plass :)

Har ikke kjøpt ennå :p vi skal ha eij vugge siden vi ikke har plass til eij sprinkel seng på rommet.. Er litt trege denne gangen, alle klærne vi har fått ligger fortsatt i esker:p

Den er allerede oppe da storebror brukte den frem til påske i år. Nå er det bare å heve bunnen, ta på kantbekytteren og ordne med sengetøyet :)

Jeg har i allefall satt sengetøy på dyna da, og pakket den ned. Det var koselig :D

Back
Topp