Når setter dere Orgalutran?

C

Chuma

Guest
Jeg fikk beskjed om å sette den om morgenen kl 9. Puregon setter jeg kl 18. Nå leser jeg i Felleskatalogen at de helst skal settes omtrent på samme tid? Hva har dere andre fått beskjed om?

Jeg fikk beskjed om å sette den om morgenen kl 9. Puregon setter jeg kl 18. Nå leser jeg i Felleskatalogen at de helst skal settes omtrent på samme tid? Hva har dere andre fått beskjed om?

Jeg skal sette orgalutran i kveld for første gang.. Og jeg gruer meg... :/ Jeg fikk beskjed om å ta den kl 23, Puregon tar jeg også kl 18, sammen med klexane..
Skal du sette orgalutran i låret eller magen?

Jeg fikk også beskjed om å ta orgalutran i ni tiden på morgenen, og menopuren (som jeg tok på kort regime) på ettermiddagen. Satt den alltid i magen.

Var det jeg og leste, men sendte sms til klinikken, jeg kunne ta den i magen, og det gikk bra at puregon ble tatt kl 18 og orgalutran kl 23. Huff, gruer meg, er så redd for at jeg setter den feil, skal settes inn i 45 graders vinkel.. :/ Hjelpesmei...:/
Satte den ikke i 45 graders vinkel altså. Det står vel at alle de forskjellige typene skal det?

Satte den ikke i 45 graders vinkel altså. Det står vel at alle de forskjellige typene skal det?
Jeg vet ikke helt.. Hehe.. Jeg fikk den satt inn i allefall, og den gjorde ikke vondt.. :-0 Men glemte å dra stemplet tilbake for å sjekke om det kom blod, menmen.. Håper det ble riktig!

Jeg fikk beskjed om å ta den på kvelden kl 2300 Akkuratt! Har ikke peiling på hvorfor alle får så forskjellige tidspunkt? Jeg gikk også på gonal f, den tok jeg rundt kl 2000, og tok begge 2 i magen byttet på høyre og venste siden de ikke skulle settes på samme plass.

Appen <3

Back
Topp