C
Chuma
Guest
Jeg fikk beskjed om å sette den om morgenen kl 9. Puregon setter jeg kl 18. Nå leser jeg i Felleskatalogen at de helst skal settes omtrent på samme tid? Hva har dere andre fått beskjed om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om å sette den om morgenen kl 9. Puregon setter jeg kl 18. Nå leser jeg i Felleskatalogen at de helst skal settes omtrent på samme tid? Hva har dere andre fått beskjed om?
Var det jeg og leste, men sendte sms til klinikken, jeg kunne ta den i magen, og det gikk bra at puregon ble tatt kl 18 og orgalutran kl 23. Huff, gruer meg, er så redd for at jeg setter den feil, skal settes inn i 45 graders vinkel.. :/ Hjelpesmei...:/De sa ikke noe om det...men leser her at den helst skal settes i låret.
http://helsenorge.no/Sykdomogbehandling/Legemidler/Sider/Orgalutran001167/Bruksmate.aspx
Satte den ikke i 45 graders vinkel altså. Det står vel at alle de forskjellige typene skal det?Var det jeg og leste, men sendte sms til klinikken, jeg kunne ta den i magen, og det gikk bra at puregon ble tatt kl 18 og orgalutran kl 23. Huff, gruer meg, er så redd for at jeg setter den feil, skal settes inn i 45 graders vinkel.. :/ Hjelpesmei...:/
Jeg vet ikke helt.. Hehe.. Jeg fikk den satt inn i allefall, og den gjorde ikke vondt.. :-0 Men glemte å dra stemplet tilbake for å sjekke om det kom blod, menmen.. Håper det ble riktig!Satte den ikke i 45 graders vinkel altså. Det står vel at alle de forskjellige typene skal det?