Når setter dere opp trampolinen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
For dem som har en alrså, tatt ned for vinteren. Når starter dere sesongen? Fikk snap av en unge på trampoline nå. Har sagt til mine vi må vente til det er varmere,men nå setter visst naboen opp sin også... Er det tid for det allerde? Tenkte mai jeg...

Blir trolig i dag eller i løpet av uken her også tipper jeg. Ikke helt i form i dag så vet ikke om jeg orker hjelpe til.

Vår har stått ute i vinter, hadde vi tatt den inn så hadde jeg nok ventet noen uker. Altfor kaldt å hoppe uten sko her enda, og det er fortsatt litt snø.

Snø har vi ikke. Og sikkert ti plussgrader.

Rammeverket har stått ute, men uten hoppeduk og sikkerhetsnett, ellers blåser den over til naboen. (bor på vestlandet og har nå hatt både storm og orkan i vinter)

Hadde planer om å gjøre det for noen dager siden, men så meldte de storm :P

Her har det kun vært drittvær i påsken, så tror vi venter til det er stabilt bedre vær over lengre tid. April/mai.

Vi satt opp vår skjærtorsdag:) Jeg trodde også man måtte vente lenger, men hvorfor egentlig? :P

Vi venter nok ett par uker til. Var storm her i går, så da er det bare dumt å sette den opp.

Vi har satt opp ;)

Vår ble satt opp. Satser hardt og brutalt på at snøen er borte nå!

Vi har satt opp vår. Snøfritt, blå himmel og 10 grader gir vårstemning. Ungene holder varmen når de hopper.
Ja, men de får veldig kalde tær.

Jentungen min har samme ekle hoste som meg for tiden så jeg liker ikke at hun blir så kald på tærene.

Vår kommer nok opp neste gang det er sol, meldt regn noen dager nå. Men de hoppet hos naboen i går

Hadde tenkt å sette den opp nå i påsken, men duken har fått en rift så vi må kjøpe ny. Blir sikkert ikke så lenge til. En uke eller to kanskje :)

Litt for kaldt til å hoppe uten sko enda, og med dette været som er nå ville den tatt seg en tur til naboen selv om den er forankret i bakke. :)
Så midten av april om det blir varmere tenkte vi :)

Back
Topp