når setter dere opp juletreet?

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Samboern var å kjøpte juletre i går og tok å satte det opp for å se hvordan det så ut. Men sånn jeg har forstått det så frister det ikke han og ta det ned igjen.[;)] hehe.. jeg for min del syns det er litt tidlig nå.[;)]
Så når er det dere har opp treet?[8|]

tidligst 22.desember!!! hehehe, alt annet er for tidlig for meg! hehehe

Jeg kjeder meg så fryktelig om dagene så har nesten vurdert å sette opp juletreet og pynte det allerede! [8D] Hehe...men blir nok ikke å sette det opp før dagen før lillejulaften sånn ca

Vi bruker å sette opp lillejulaften. men i år blir det sikkert før, alt etter når en har tid.
Vist eg blir gåande max på overtid, så skal eg settast i gang den 21. og då kjeme vi til å sette opp juletreet den helga før..

Er jo litt spesielt i år da :-) så kan ikkje holde alle tradisjoner ved like!  har dere lyst å ha opp treet no, så ville no eg gjort det!

Her har jeg satt det opp :) Men det er ett 50 cm stort hvitt tre med rødekuler på [:D]

Det sikkelige juletreet skal opp lillejulaften[:D][:D]

I normalår setter vi det opp den 22. desember, men i år blir det nok rundt den 19.

Hvor kjøpte dere tre, *ZimZum*? Vi har pleid å kjøpe fra de som står ved HIL-huset, men har ikke lagt merke til om det står noen der ennå...

Tar da inn og setje da opp 23 ... Kjøper da vel 1 veka før ca ....

Kjøper det i god tid, og setter det opp så det står oppe i en dag før vi pynter det. Men selve pynten kommer ikke på før lille julaften.

Det hendr seg vi setter det opp 22. for at det skal få bli akklimatisert! Men det blir ikke pynta før lillejulaften når lillemann er kommet i seng![:D]

Vanligvis på lillejulaften. Men vi skal gjøre det på fredag i år! Første jula sammen med lillegutt, vil at den skal vare leeeenge!! [:D]

Og så har sambo bursdag på lørdag, og broren hans på søndag så vi skal ha det litt kos til det også. I tillegg så er det 4 år siden mora deres døde i morgen, så vi vil gjøre noe koselig sammen for å tenke på litt andre ting...

ORIGINAL: InaM

I normalår setter vi det opp den 22. desember, men i år blir det nok rundt den 19.

Hvor kjøpte dere tre, *ZimZum*? Vi har pleid å kjøpe fra de som står ved HIL-huset, men har ikke lagt merke til om det står noen der ennå...

Vi har bare kjøpt tre i plast vi da på clasolson[;)] 

Pleier å pynte 23 des, men vurderer til helga hvsi jeg ikke har født da. Blir litt sånn amputert når man har termin i des, så det hadde vært kos å gjort det ordentlig med lillesnuppa da...
Så er det bar koselig synes jeg[:)]

Har og plasttre[:)]

Torsdag,fredag denne uken el.neste bli det satt opp[:)] 

Vi pleier å settte det opp lille julaften, kansje helgen før julaften...

Men i år blir det ikke noe juletre... hehe... Vugga har fått plassen til juletreet[8D][:D]

Lillejulaften[:)]

Lillejulaften [:)]

er ikke helt sikker når vi setter den opp.hehe.
men det er oppe nå[;)]
for vi veit jo ikke når snuppa tenker på å komme.
foresten så får ejg kjempe julefølelse[:D]

Back
Topp