Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Satte det inn i starten av denne uken da vi dro på ferie. Ellers hadde vi neppe stressa med det enda, er jo fort gjort for far å gjøre det før han skal hente oss etter fødsel.
Basen er montert, er på hytta nå og har fødebag med. Men far må hjem å sove etter fødselen uansett så da henter han setet (bor ca 10-15 min fra sykehuset i bil)
36+2 i dag, og setter nok ikke inn base/sete før 1-2 øker før termin, eller etter fødsel.
Kommer nok ikke til, og ta bilen med på sykehuset. Tok buss med kraftige rier sist, også hentet mannen bagvogna dagen før vi skulle ta med Lille hjem.
Mindre stress ang parkering, og betaling av parkering da
Mulig jeg setter inn sete, og base i bil to før fødsel da. Den er en 7 seter, og da er det plass til de 3 store uansett
Jeg har bare en liten konebil med plass til 5 stk i så jeg venter i det lengste med å ta bort nok et sete pga barnesete. Har et i bilen fra før og akkurat plass til mine til nå 4 barn
36+2 i dag, og setter nok ikke inn base/sete før 1-2 øker før termin, eller etter fødsel.
Kommer nok ikke til, og ta bilen med på sykehuset. Tok buss med kraftige rier sist, også hentet mannen bagvogna dagen før vi skulle ta med Lille hjem.
Mindre stress ang parkering, og betaling av parkering da
Mulig jeg setter inn sete, og base i bil to før fødsel da. Den er en 7 seter, og da er det plass til de 3 store uansett
Jeg har bare en liten konebil med plass til 5 stk i så jeg venter i det lengste med å ta bort nok et sete pga barnesete. Har et i bilen fra før og akkurat plass til mine til nå 4 barn