Når sendte de ut takkekort?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Kor gamle var barna då de sendte ut takkekort etter fødselen (dersom de gjorde det)? Og kvar bestilte de korta frå? :-)

Er det vanlig å sende takkekort etter fødsel? Vi har kun sendt etter dåp, da var de rund 4/5 mnd. Tror det var Japan foto vi brukte.

Husker ikke akkurat hvor gammel han var, men gjorde det så raskt som det var praktisk mulig. Sendte ut takkekort for barselgaver og nye den gangen han ble døpt. Brukte Fotoknudsen begge ganger såvidt jeg vet og kortene ble superfine :).

De to eldste. Etter fødsel før de bel døpt. Etter dåpen innen en uke

Yngste.
Etter fødsel i sommer, ikke alle er delt ut. Etter dåpen.... Ehh. Ikke laget enda.
Hun er 11 mnd gammel.

Bestilt kort har vi ikke gjort, vi har laget dem. Fotoprinter.

Sendte ut takkekort til alle vi fikk gave av. 6 uker etter første, og litt lenger etter andre. :) Lagde selv.

Med eldste sendte vi etter 4-5 uker tror jeg. Eldste først etter 3 mnd, måtte finne navn først:D
Bestilte fra elite foto:)

En mnd ca. Bestilte sikkert gjennom elite siden de er de eneste vi har her :)

Vi sendte ut takkekort etter fødselen med første. Ble så overveldet over alle gavene. Sendte vel ut da hun var 2 mndr.

Ville ha det unna før dåpen, så han var vel ca 2 mnd da vi sendte det ut :) bestilte fra bv babykort :) fikk dem rett hjem i postkassa :D

Vi brukte Foto Knudsen. Husker ikke om vi sendte ut etter fødselen, men etter dåpen så sendte vi ut kort etter et par uker :)

Sendte ikke med første, og kommer nok ikke til å gjøre det denne gangen heller. Takker jo veldig etterhvert når folk kommer med gaver. Tenker takkekort er mest fra større anledninger hvor man kanskje ikke rekker å få takket hver enkelt skikkelig der og da, og man gjerne også får gaver fra folk som ikke kommer og slikt.

Hadde kombinert julekort og takkekort for gave til fødsel, og egne dåpstakkekort til de fikk gave av der. Født i juni, døpt i oktober og begge kortene ble gitt ut til jul :)

Aldri sendt noen. Aldri fått noen. Varierer veldig hva folk bruker å gjøre har jeg skjønt.

Isch... Minner meg om at jeg må få satt meg ned og bestilt kortene. Frem til forrige måned skyldte jeg på at jeg ikke hadde bilder av mini. Nå er det rett og slett tiden som ikke strekker til.

Skal bestilles og sendes til alle vi har fått gaver av. Hyggelig å få et takkekort :-)

Back
Topp