Når sender dere ut bursdagsinvitasjon?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hvor lang tid i forveien sender dere ut bursdagsinvitasjon, eller hvor tidlig setter dere pris på å få de?:)

Sånn ei lita uke ja. Til barneselskap

Til familieselskap sender jeg sms med tidspunkt til åpent hus til de aktuelle noen dager før, de vet jo hvilken dato det er

1-2 uker før går invitasjonene til barneselskap ut. Så ringer/gir jeg beskjed et par uker før familieselskap da det sjelden blir på selve dagen (det kommer ann på hvem dag bursdagen havner på om hu er her/faren og fordi det ikke er gjennomførbart midt i uka).

Setter og pris på å få invitasjoner hvertfall 1 uke før..

Ca en uke. Mange som sender ut 1-2 dager før, og har ikke tall på hvor mange ganger vi har måtte melde avbud pga det, dessverre.

Jeg ser at planleggeren i meg får holde litt tilbake. Selv så jeg for meg å sende ut en måned i forveien..hvertfall :hilarious: Men kan vel være greit å ikke sende ut for tidlig heller, slik at folk glemmer datoen:) De som sender ut 1-2 dager i forveien, som du skriver Carly, kan vel ikke få stort oppmøte. Selv har vi stort sett lagt planer for helgen en ukes tid i forveien, og det er da sjeldent vi ville kunne takke ja til en invitasjon på så kort varsel.

1-2 dager er for kort.

Men en måned, da må du sende påminnelse også..

Back
Topp